miercuri, 29 noiembrie 2006

Inozza TV Star!

Mi s-a oferit şansa să particip (printr-un sistem încâlcit de relaţii) , ca spectatoare, la cea mai populară emisiune poloneză a momentului, "Co Zta Polska?" ("What about Poland?"). Emisiunea, ajunsă la al treilea sezon, este moderată de Tomasz Lis, fost star al TVP, corespondent la Washington timp de 6 ani al aceluiaşi post.

Aşadar, dacă prindeţi Polsat, mă puteţi vedea joi, pe 7 decembrie, la ora locală 22:30 (23:30, ora României), în direct din studioul acestui show. Nu m-am hotărât încă ce o să port, aşa că aştept sugestii de la voi, ca să ştiţi cum mă puteţi recunoaşte ;) .

2 comentarii:

Anonim spunea...

:( de ce nu am citit mai devreme?din pacate,nu m-am uitat la tv.. sa ne povestesti totusi cum a fost!

Ina spunea...

Perlutz,

Emisiunea e in direct, pe 7 decembrie!!! Adica mai ai timp din plin sa faci floricele de porumb pana atunci! :))