vineri, 24 noiembrie 2006

Salsa

În seara asta, merg la primul meu curs de salsa, în club Organzza. Cu ce să mă îmbrac????? Tocuri sau plat??? Fusta sau blugi??? Anyhow, doua lucruri sunt sigure.

Unu: instructorul de salsa e smoking hot ( asta ca sa-mi înţelegeţi agitaţia furibundă cu look-ul), şi asta mă face să mă simt puţin ca în "Dirty Dancing". Hihihi!

Doi: mi-am recăpătat elasticitatea de odinioară. No more squeaking for me, thank you!

Promit să vă povestesc mâine detaliile. Bineînţeles alea publicabile.. :)))))

2 comentarii:

andru spunea...

De-abia aştept, având în vedere că sunt acasă, gripată, mofluză, moale de tot, răsfăţându-mă cu ceai, lămâie şi tinctură de propolis...

Ina spunea...

Andru,

Imi pare tare rau pt "vacanta" ta fortata. Promit sa povestesc maine. Azi inca sunt epuizata :))