miercuri, 7 martie 2007

Re-branduire

Prea mult timp fara consultarea publicului cititor = iz de monarhie absolutista. Asa ca profit de ocazia acestui prilej sa va cer parerea intr-un sondaj de opinie.

Avand in vedere ca lumea intra prea des pe blogul in chestiune in cautare de informatii pe care nu le dezbat aici, propun o re-branduire a Inozzei.

Avem un blog. Ce-i de facut?

Ca urmare a cautarilor care conduc catre acest paradis al pluralitatii tematice, propunerile sunt urmatoarele:

A. Blog de diete si wellness (fac si eu un ban din reclame la creme anticelulitice pe baza de secretii de melci si lumea devine in mod cert un loc mai bun)

B. Blog de barfa (nu mai cumparati Libertatea, Zau! sau Atac, nu va mai uitati la OTV, va spun eu tot. Din surse sigure)

C. Blog cultural (desi ar necesita un efort prea mare si exista deja tentative de acest gen pe piata)

D. Blog al culelii absolute. (Va spun ce statusuri sa va trageti, cu ce replici sa va agatati perechea perfecta, unde sa va faceti veacul ca sa fiti considerati nu doar underground, ci chiar subsol-ari, ce toale puneti pe voi si cum sa obtineti efectul de fard natural si simplu in doar 3 ore)

E. Varianta la alegera publicului (o posibilitate fiind si scrierea unui blog in paralel cu acesta, si pastrarea acestui spatiu inozzic).

Astept sugestiile voastre inspirate si pozitive.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Fara re-branduire.
Mie imi place asa cum este acum.

Pur si simplu ...inozza, ce pari a nu fi dar probabil ca esti a nu fi.



sign by unuzero

Anonim spunea...

Blog de ce-vrei-tu.

Pe blog-ul meu ajungea lumea prin căutări gen "alina vreau sex". Ce mă făceam dacă mă înduplecam? :))

adinutz micutz pufos..ninge peste tine spunea...

ina...chiar te roade? imi vine sa te bat!! eu zic sa iti pastrezi individualitatea, sa scrii ce iti place, ce iti trece prin cap, ca de aia te citeste lumea... si, nu stiu, nu vreau sa par rautacioasa, dar nu cred ca ar trebui sa iti pese cum ar vrea altii sa iti schimbi blogul...ca doar nu e un job neplatit, o chestie pe care o faci pt altii.Oricum nu ai sa poti sa ii multumesti pe toti. Si...nu stiu altii cum sunt, dar eu vreau sa te gasesc pe tine in blogul asta, nu experta in nutritie, sau in coolness sau ce-o mai fi, ci cate un pic din fiecare. Asa ca lasa "the mixed salad" the way it is. I think that it's great like this!

Anonim spunea...

tu cum vrei sa fie? :D hai, influenteaza publicul :P

Ina spunea...

toata lumea sa se calmeze!

nu aveam de gand sa re-branduiesc nimic, pentru ca nu pot sa scriu la comanda si nici frumos si ordonat.

tot ce asteptam si eu era sa ma laudati, sa-mi spuneti ca ma placeti asa cum sunt, ca daca ma schimb nu va mai gasiti locul in galaxie and so on and so forth.

pacat ca doar putini au inteles ca aveam nevoie de un cheer up boost :P

adinutz micutz pufos..ninge peste tine spunea...

da, ina...nimeni nu te intelege...asta este...u have no friends...;PP

Anonim spunea...

"nu pot sa scriu la comanda si nici frumos si ordonat" ... :) ... atunci io zic sa te faci ziarista ... si da, esti cea mai tare din galaxie ;)

Ina spunea...

alex,

if you're expecting a pay rise after all this, tin sa-ti remaintesc ca eu nu te platesc! :)In rest, keep up the good work! ai avut un efect mai bun asupra mea decat un borcan intreg de finetti.

Anonim spunea...

Eu cre ca era interesant de gaseam aicea niste replici de agatat jumatatea mai buna, deja agatata... Votez pt asta...
Si se pare ca pana acum varianta D conduce... Varianta "sa ramana asa cum este" nu exista pe deci toate voturile se anuleaza.
Astept ca Ina sa asculte glasul poporului, ca de aia e democratie.