duminică, 27 mai 2007

Promotie!

Tind sa cred ca exista un moment in viata fiecarui om, tot la fel cum exista pubertatea, menopauza sau andropauza, cand acea persoana este obsedata, dincolo de orice forma de auto-control de ....promotii.

Ei bine, eu sunt la promotie. Daca vreti sa stiti cum ma simt, ei bine, ok, deocamdata. Mananc aproape zilnic cate un produs Danone, pentru ca au promotia aceea cu premiile sub capac. In plus, de cand o colega de facultate a castigat un rucsac sub capac si in fata ochilor mei, ei bine, ma simt nevoita sa continuu pana cand, una din doua, o sa castig si eu ceva, sau o sa mor din cauza unei supra-doze de lactate.

Viata la promotie mai este caracterizata si prin obsesia, maniaco-compulsiva (nu de a face cacofonii, cum poate ati crezut eronat din cauza terminologiei), ci de a cumpara cat mai multe produse de ingrijire si intretinere. Cand e acea minunatat promotie la Dove, cu cele 7 croaziere sau cele 700 de valize, e mai mare dragul sa cumperi la creme de corp, sapunuri, balsamuri si tot ce-ti pica in mana, ca apoi sa le scufunzi in apa fierbinte. Nu-i nimic daca nu mi-a aparut inca simbolul vaporasului pe eticheta, mai este si promotia aia la Avon, unde daca faci cumparaturi de 50 de lei noi, primesti un talon pentru concurs. M-am ambitionat sa ating pragul de 100 de lei luna asta, chiar daca am luat o crema parfumata de fata pe care o utilizez pentru calcaie. Tot zilele trecute, aflandu-ma intr-un supermarket, nu m-am putut abtine sa nu cumpar un Domestos, ca mi-am adus aminte de promotia lor la terenul de gradina. Am venit acasa tot intr-un suflet, am trimis codul unic de pe ambalaj la numarul respectiv, doar ca apoi sa observ ca promotia a expirat acum o luna. Nu-i bai, tot m-am ales cu seminte pentru flori pe care nu am unde sa le plantez...

Si uite asa, viata la promotie e plina de peripetii si de aventuri, un fel de a doua copilarie. Daca stau bine sa ma gandesc, asta e singurul moment din viata mea cand, gratie campaniei Danone, am depasit aportul de calciu din copilarie. Viata la promotie e, asadar, un fel de cresa. Mi-e bine, multumesc. Mi-ar fi si mai bine daca as castiga un rucsac, un set de picnic, o bicicleta, o minge de plaja, o perna de plaja, o Dacia Logan MCV, o croaziera pe un yaht, o valiza, un card de 1000 de euro, un set de lenjerie ID Sarierri, un set de farduri, sau un teren de gradina.

Daca mai aflati de alte promotii, faceti-mi un mare serviciu si nu-mi spuneti.


Niciun comentariu: