joi, 19 iulie 2007

If you want to feel princess-like…

Multa vreme am crezut ca, pentru a te simti ca o printesa, ar trebui sa primesti cadou un voucher valoric la Miko Beauty Palace, unde sa ti se faca masaj cu muguri de bambus sau cu pietre pretioase… Sau ca ar trebui sa zaci pe o plaja cubaneza cu un White Russian intr-o mana si cu o palarie de soare foarte mare pe cap.

Azi am aflat ca pentru a te simti ca o printesa, nu trebuie sa-ti iei bilet de avion pana in Varadero, ci sa te duci pana la…Ministerul Apararii Nationale.:) Gosh, oamenii aia m-au facut sa ma simt atat de bine, incat cred ca o sa-mi fi uitat ceva pe-acolo…

Mi-au dat cafea, si suc si apa plata si bombonele, mi-au aratat o gramada de machete de avioane, mi-au explicat frumos tot ce vroiam sa aflu, unul dintre consilierii ministrului Atanasiu mi-a pus la dispozitie masina lui personala, ce mai! Asadar, reteta unei dimineti perfecte, in care sa cunosti o gramada de very hansome men in uniforms e sa iti iei o fusta draguta roz, o pereche mare de ochelari de soare visinii, o privire foarte, foarte pierduta si sa zambesti cat mai larg, ori de cate ori doi subofiteri/militari/locotenenti/whatever se ingramadesc sa-ti deschida usa.

Pssssss…Sa un mergeti prea multe intr-o singura zi, ca bate la ochi! Cand va fac programare? ;)

Niciun comentariu: