joi, 30 august 2007

Una calda, una rece...

M-am trezit azi-dimineata cu un munte de draci. Minny Bunny a fost mega porc spinos si mi-a ros ieri cablul de la acumulatorul mobilului. Avand in vedere ca mobilul meu mai are energie fix de-o liniuta rosie, in curand o sa comunic cu lumea prin semnale luminoase si fumigene. A, da! Am fost la vreo 3 Germanos-uri, doar ca sa aflu ca modelul meu de acumulator fie nu mai exista, fie nu mai este in stoc. Friendly advice: luati-va iepure doar insotit de garnitura de broccoli!

Pe de alta parte, acum cinci minute, cand m-am intors de la pranz, gradinarul s-a holbat atat de intens la decolteul meu, incat a pierdut controlul asupra vehicolului de tuns iarba si...a picat in nas. Am ras isteric eu, a ras si mai isteric portarul, au ras si cativa trecatori. Da, am luat in considerare faptul ca pentru asta e posibil sa ard in focurile eterne ale Gheenei, sau sa acumulez atatea bad karma points, incat urmatorul lucru pe care il roade urecheatul sa fie geanta mea nou-nouta si lacuita de la Milano. Bring it on, sister!

12 comentarii:

Anonim spunea...

asa dotata esti de provoci dezastre in jurul tau ?

Anonim spunea...

Women, ce ai cautat la Germanos? R u nuts? Orice incarcator ai cauta gasesti in Regie cu 100.000 de lei. Banuiesc ca nu vrei bon :)

Ina spunea...

dodo,

nu, eu fac parte din rara categorie a femeilor mediu dotate, dar care reusesc sa provoace dezastre, anyway :)

licuriciu,

mi-am luat de la un GSM Service de cartier. 250.000, fara bon, of course :)

Anonim spunea...

chiar mediu dotata esti f simpatica si cu un bun simt al umorului :)

Anonim spunea...

si acuma ca s-a rezolvat cu incarcatorul sa-ti dam idei pt Minny Bunny? Pune-l sa se uite pe site-ul asta, poate-i vin idei... :D


http://www.retrocomputing.net/racconti/umor/coniglio/pandora.beptuui.html

Ina spunea...

dodo,

thaaaaaanx! uf, if only EVERYBODY agreed with you... :))))))

anonymous,

linkul tau a venit ca un ajutor divin. de data asta il lasam sa scape pe porcul de Minny ca face puss in boots eyes la mine si mi-e greu sa-l hacuiesc. dar data viitoare cand isi baga codita unde nu ii fierbe oala...bye Minny, hello, dog :D

Anonim spunea...

Sa inteleg ca la urmatoarea abatere tocana de iepure scrie pe Minny?
PS: Crezi ca un caine iti va rezolva problema? Cat optimism, cat optimism... :))

Ina spunea...

stefan,

cainele, are, cel putin im aparenta, o privire desteapta. cand ma uit in ochii lipsiti de orice umbra de gand ai lui Minny, imi dau seama ca degeaba strig la el cand face prostii. il iubesc pentru ca, la un anumit nivel, ma identific cu el :) si eu ca si el, ne dam seama ca am facut-o lata numai daca nu ne mai primim morcovii :))

Anonim spunea...

Foarte tare comparatia ta. :)) Dar, ca mandru detinator de caine, trebuie sa te avertizez: desi, intr-adevar, patrupedul respectiv este posesorul unei priviri inteligente, de cele mai multe ori face tot ce vrea el, chiar daca stie ca face o mare tampenie. Asta o spun din proprie experienta ( nimic nu este mai gustos decat un brat de fotoliu si nici un loc nu este mai comfortabil decat mijlocul patului in care nu ai voie sa stai :D ).

Ina spunea...

stefan,

in revista la care lucrez, si pe care o sa o lansam in curand, avem un articol foarte simpatic despre comportamentul cainilor si al stapanilor lor, si, in timp ce il corectam, m-am gandit la ce spuneai tu despre cutu al tau. O sa-ti dau doar un mic fragment, pentru a-ti trezi curiozitatea :)

"Modul nostru de a ne comporta ne caracterizeaza, indiferent ca interactionam cu oamenii sau cu animalele din jurul nostru. Daca suntem victime in relatia cu ceilalti, vom fi victime si in relatia cu cainele nostru. Daca suntem nervoase, vom fi la fel si cu el."

...si finalul e absolut delicios:

"Lui Max ii place cum ma comport acum cu el si imi asculta toate comenzile. Ba chiar mi-a raspuns la apel cand l-am strigat de langa farfuria cu prajituri. A mai ramas sa-l obisnuiesc pe prietenul meu sa-si spele farfuria dupa ce mananca. Asta se poate rezolva cu un pic de rabdare. Se pare insa ca oamenilor le e mult mai greu sa invete trucuri noi." :)

Anonim spunea...

Ce ai spus tu este extreeeeeeeeem de adevarat. :D Cand iese revista, imi dai si mie un semn ca sa citesc articolul in intregime? Te rooooog. :D

Ina spunea...

sure thing ;)