miercuri, 17 octombrie 2007

Kill Wednesday

Miercurea are ceva evil. Blugii care in ajun erau evazati devin slim-cut, te trezesti cu un zgomot de iepure banging against the bars of the cage, afara e inca intuneric, ceea ce-ti confera un sentiment de iarna si de navetist, descoperi ca un tantar s-a ospatat toata noaptea din sangele tau si ca ai fix 40 de minute sa te speli, imbraci, machiezi si ajungi la scoala, ca sa dai test.

Bineinteles, in aceeasi ordine a lucrurilor fara capatai, cand dai sa intri in biblioteca, in singura ta fereastra pe ziua de azi, descoperi ca biblioteca e inchisa, deoarece se instaleaza aer conditionat, si apoi uiti IBAN-ul nenorocitului de cont bancar, chiar atunci cand esti in fata ghiseului.

Si, colac peste pupaza, la cursul cu decanul unde prezenta se face pe baza de sondaj (for non-speakers, proful striga cateva nume, la intamplare; daca nenorocitul/ nenorocita nu este prezent/a, ii pune un semn, si apoi o striga si data viitoare, si data viitoare, si tot asa, iar la final, la mai mult de 3-4 absente, nasooool), ghiciti ce nume a fost strigat tare si raspicat? Al meu, care eram la birou, corectand si scriind de zor. Am primit un mesaj sec, care mi-a dezvaluit viitorul meu sumbru in FJSC daca, incepand de saptamana viitoare, nu-mi misc fundul la cursul de CJ: “Te-a strigat decanul. Ne vedem maine”.

Va zic eu ce fac. Imi iau treningul galben cu dungi negre, fac rost de o sabie Hattori Hanzo, imi var in urechi castile din care o sa rasune “My baby shot me down”, dupa care gasesc miercurea in gaura de sarpe si scap omenirea de o pacoste.

Un comentariu:

Diana Adela Martin spunea...

ti-am luat tot blogul la rasfoit si imi place tare mult :) stau acum cu o ceasca de cappucino si cu niste fursecuri in fata monitorului si te citesc. si daca tot am ajuns la acest post starring nasty wednesdays :) I had one too (well i have lots of them ; i just hate wednesdays, they soo freak me out) about i blogged about in may

laters!