sâmbătă, 3 mai 2008

A aparut! :D

“Transmitem pentru cei bolnavi, pentru cei tintuiti la pat, pentru cei din strainatate” a explicat reporterul de la TV in noaptea de Inviere. Eu eram in pat, ce-i drept, dar ce ma “tintuia” acolo nu era alta boala decat lenea. :)

Asadar, vorba reporterului, pentru cei lenesi si pentru cei care n-au in momentul asta un chiosc de ziare la dispozitie, va anunt ca cel de-al doilea articol al meu din "Tabu" (numarul din mai) este disponibil si online, aici.

Pentru cei incredibil de lenesi care inca n-au citit nici prima mea capodopera :))))), o gasitit si pe asta online, cu tot cu -deja- celebrele poze cu strambaturi :P

13 comentarii:

Anonim spunea...

daca ai stii cat de mult m-am contrazis cu cineva cu privire la articolul cu botox...

Ina spunea...

asa...o sa lasi misterul sa pluteasca in aer sau o sa ne spui si noua care a fost subiectul contrazicerii?

Anonim spunea...

o sa las misterul sa pluteasca in aer pentru ca e o poveste foarte foarte lunga si vorbele au fost spuse sub influenta alcoolului :D

andru spunea...

Hehe, deci cand ma stramb la pruncul meu de 9 luni inseamna ca fac yoga faciala! Wow, e un fel de upgrade "descoperirea" asta, desi nu ma jena nici ideea de a ma comporta pur si simplu caraghios.

Ina spunea...

andru,

cred ca de fapt asa a si aparut yoga faciala! :) la fel cum, atunci ca te intinzi s-o iei in brate, sau te apleci s-o pui in patut, faci Pilates. denumirea e mai smechera, procesul e acelasi ;)

A-30-something spunea...

Daaaa, ce tare, inca un motiv sa ma hlizesc la mine insami in oglinda, de cand asteptam :D!
Oricum, draga Ina, felicitari pentru articole, sunt foarte bine scrise si o alta serie de felicitari pentru colaborarea cu Tabu! Si la mai mare!

Ina spunea...

leah lusch,

mersi mult de tot!

Anonim spunea...

Bine ai revenit Ina!

Anonim spunea...

Ina, welcome back si capul sus, frumoaso!
Ai aparut si in tabuul pe hartie pe luna mai? ca pe ala cu strambaturile l-am ratat. Parca de la Smilla am aflat prima data si intaiasi oara pe unde mai scrii :-)

Ina spunea...

carcotasu,

mersi, mersi! :)

madelin,

bine te-am regasiiiit! da, normal ca articolul a aparut si in tabuul pe hartie, doar ca nu vreau sa va simtiti -kindda- obligati sa-l luati :P fetele la facultate imi tot spun ca il cumpara si ma simt cam aiurea :) dar, daca iti face tie placere, please do! :D

Anonim spunea...

bravo! eu oricum cumparam Tabu demult si acum il cumpar si mai abitir!

welcome back, draga mea! :)

Ina spunea...

smilla

mersi, mersi, ma bucur sa te regasesc! missed you! >:D<

Anonim spunea...

Supar faine articolele. Scrii foarte frumos!

Cel putin ala cu strambaturile a fost super tare. M-am trezit ca iti imit fata, strambandu-ma in fel si chip la pozele tale.