vineri, 6 iunie 2008

Rochita la Bal

Rochita pe drum spre Bal



Rochita pozeaza



Rochita danseaza



Rochita si alte rochite




22 de comentarii:

Adriana spunea...

Gosh...cat esti de dulce:D...daca as fi baiat...m-as declara indragostit..stii..chiar am citit in "care pe care" a lui alice nastase..ca daca esti sifrumoasa si desteapta ai mult mai multe sanse de reusita in viata...so...have a great life;)
:*

Anonim spunea...

Now that's one special dress !
It fits perfectly one special lady :)

iulia spunea...

Stiu ca ti s-a mai spus si ca poate crezi ca sunt linguseli, dar esti absolut superba... Si rochita ti-a venit perfect. E de departe cea mai frumoasa :) Felicitari, buna alegere!

Mihai spunea...

si eu as fi de aceeasi parere: o rochie de patru zerouri trebuie sa danseze singura!

Anonim spunea...

Sincer ,ma asteptam la altceva...din punctul meu de vedere rochia nu are nimic deosebit.Tu esti absolut adorabila,in schimb rochia..im im

A-30-something spunea...

Rochita e superba, imi place mult! Ai aratat de 7 zerouri ;)

Ina spunea...

adriana,

vaaaaaaaai, am mega inrosit citind comentariul tau :) esti foarte, foarte draguta.

andra,

pfew! aveam emotii ca n-o sa-ti placa! :) stiu ca am exagerat cu laudele la adresa ei si ca nu te da neaparat pe spate, dar pentru mine e speciala, intr-adevar :)

iulia,

multumesc mult!

mihai,

3 zerouri, ca mai are si o cifra in fata ;) ...si sa dansezi tu singur, da?! :P

anonymous,

da, stiu, imi pare rau daca v-am indus in eroare si v-am creat asteptari prea mari de la biata piesa de vestimentatie :)) si multumesc pentru compliment! :)

leah lusch,

daca nu au alta cifra in fata, cele 7 zerouri pot deveni si 100, iti dai seama ca rezultatul e acelasi! :)))

Mihai spunea...

pai ce, rochia dansa singura si tu langa ea... ;)

Anonim spunea...

bella bellissima!!!!!!

Ina spunea...

mario,

grazie mille! :)

Anonim spunea...

http://www.sheepses.ro/ in caz ca te gandesti sa iti dezvolti brand'ul :P

Ina spunea...

la ce brand te referi, irina?

Anonim spunea...

cred ca vb de brandul "inozza" ;)

Ina spunea...

o, lol! :)) oameni cu tricouri "inozza" pe strada? poate doar daca-i torturez. :))

ChriSmilla spunea...

rochitze inozza, mai degraba ;))

foarte frumoasa rochitza si-ti vine super! dar preferatele mele raman tot pozele din TABU cand faceai mutrisoare (mai ales fatza de leu!!) :p

Ina spunea...

mersi, chris! cat despre "fata de leu" este o poveste simpatica in spatele acelei poze, dar pentru ca m-ai tachinat cu ea, nu ti-o spun! na! :P

Anonim spunea...

care e logica sa te dai cu bronzer in exces cand tu esti alba ca marmura?? rochita nu e cine stie ce si in plus nu e potrivita conformatiei tale.in schimb sandalele sunt foarte reusite si parul e ok.

Ina spunea...

anonymous,

din greseli invatam cu totii, nu-i asa? :) ma bucur ca macar bietele sandale au "trecut testul" :))

ChriSmilla spunea...

hmmm, vreau povesteaaaaa ;;)
dau un ceai pentru o poveste :p

Ina spunea...

o sa para ca sunt usor de cumparat, dar daca vorbim de un ceai la serendipity, s-ar putea sa auzi povestea ;)

ChriSmilla spunea...

pai se mai poate bea ceai altundeva? ;))

Anonim spunea...

And finally, the face behind the blog. :P Draguta rochita. :)