duminică, 7 decembrie 2008

So much for damage control


Aseară am trecut prin cea mai bizară experienţă de clubbing din cei trei ani de când sunt în Bucureşti. A fost atât de ciudat încât şi acum stau şi mă gândesc cum a fost posibil.


La baza acestei experienţe suprarealiste a stat un scurt dialog purtat pe messenger cu un fost prieten (cu câteva minute înainte de a ieşi pe uşă) în care acesta mă avertiza, mai în glumă, mai în serios, să am grijă ce şi cum combin în materie de cocktailuri. Nu de alta, dar de câteva ori, în urma unor amestecuri cel puţin exotice, s-a trezit în plină noapte cu mine la el. Nici acum nu ştiu exact cum să explic, ţin minte doar că mă urcam în taxi şi când şoferul mă întreba unde mergem, pe gură îmi ieşea cu foarte mare precizie o adresă, care era alta decât a mea. Dar asta se întâmpla azi-vară, când eram mult mai imatură şi troubled decât sunt acum . :))


Anyway, ce voiam să spun e că am dansat ieri o noapte întreagă fără să sorb un singur strop de mojito, tequila, quaker’s and so on. Şi a fost al naibii de ciudat. Muzica a fost mai proastă decât de obicei (asta sau faptul că eram pentru prima dată în acel club :D), tipii mai puţini atrăgător, tipele mai grase. În timp ce dansam, mă mai trezeam realizând că sunt foarte (chiar prea) lucidă. Toţi în jur erau high, încleştându-şi fericiţi degetele pe pahare, sticle, pulpe sau coapse, în timp ce un fum gros învăluia atmosfera psihadelică. Iar eu supravegheam toată scena ca o dirigintă în excursie cu clasa a V-a la Băile Felix.


Măcar mi-am răspuns la eterna dilmă: aş putea dansa cocoţată pe un podium fără alcool la bord? Răspuns: da, nu pot rezista tentaţiei scenei, orice aş (sau n-aş) face. Plus că am fost mândră nevoie mare când am reuşit să ghidez taximetristul pe străduţele întortocheate spre casă (eu, care de obicei mă uit cu un zâmbet tâmp pe geam şi mă mir cum de nu recunosc nicio stradă noaptea şi de ce azi-dimineaţă clădirea aia nu era acolo).


Când am ajuns acasă mai aveam destulă energie cât să-mi spăl bluziţa, să mă joc cu Lily şi să-mi fac ordine pe birou. La 4 dimineaţa. Gosh, I miss damage control!!!


Niciun comentariu: