marți, 14 decembrie 2010

Cheama-ma la tine/Atunci cand noaptea vine

Pana acum un an si ceva, eram o "usuratica" in materie de taxiuri: aveam vreo 15 numere in agenda si ma suiam in oricare venea primul. :-))))) Acum, insa, sunt intr-o relatie stabila cu o singura firma si apelez la altele doar in situatii de reala criza (combinatii gen pereche de pantofi noi, ploaie torentiala si primul taxi oprit la semafor).

Totul a inceput in ziua in care o operatoare a unei firme oarecare m-a pus pe hold. Doar ca, spre uimirea mea, din receptor n-a rasunat vreun hit al anilor '90 si nici Beethoven. Am ascultat fascinata melodia si aproape mi-a fost ciuda cand operatoarea mi-a preluat apelul. Din acea zi, am continuat sa sun firma pana am reusit sa ascult intreaga melodie. :-) 

Ba chiar, intr-o zi cand eram cu moralul foarte aproape de pamant, am sunat la firma si am avut un dialog pe care operatoarea respectiva l-a clasat in categoria "Mare e gradina Domnului, dar sa-i vezi serele!"

- Da, va rog!
- Buna ziua. Am o rugaminte la dumneavoastra, dar vreau sa stiti ca nu e o gluma.
- Poftim..?!
- Imi place foarte mult melodia de la firma dvs, aia pe care ma puneti pe hold. N-o gasesc nicaieri pe internet si as vrea sa o ascult acum putin. Ma puteti pune pe hold fara sa ma preluati, va rog?
- Deci nu vreti sa comandati o masina?
- Nu. Vreau doar sa ma puneti pe hold, daca sunteti draguta. Multumesc mult!

Si-o fi facut femeia cateva cruci, dar peste cateva secunde, dupa ce ne-am urat reciproc o zi buna, eram pe hold si ascultam piesa. :-) ))

Va redau din memorie cateva dintre versurile de mare angajament ale piesei, care imi aduc de fiecare data un zambet mare pe fata:

"I'm not your lawyer, you don't need advice,
I'm not your teacher, I told you twice,
I'm not your toy, don't play with me, 
I'm just your taxi driver, baby!"

dar si varianta neaosa:

"Cheama-ma si voi veni, in fiecare zi,
Cheama-maaaaa - Speed Taaaaaaxi
Cheama-ma la tine, atunci cand noaptea vine,
Cheama-ma oriunde-ai fi - Speed Taaaaaaxi.

Ca sa va bucurati de piesa la adevarata ei valoare, insa, trebuie sa-i auziti si linia melodica. E bestiala (probabil un cover dupa ceva, dar asta conteaza mai putin). Asta ca sa nu mai spun nimic de numarul de telefon, pe care, ori de cate ori imi cere un coleg un numar de taxi, trag putin aer in piept si incep sa-l fredonez "Noua patru sapte sapteeee". Altfel nu-l stiu nici sa ma tai. Probabil daca m-ai pune sa-l notez pe hartie, as face un portativ. :-)

Daca textul asta ajunge si sub ochii vreunui PR de la Speed Taxi, sa stiti ca nu vreau calatorii bonus (n-o sa va refuz daca mi le oferiti, insa :D), dar mi-as dori mult un CD cu melodia. Sau o sa continui sa va hartuiesc operatoarele. :-))))))

8 comentarii:

mOntecOre spunea...

eh ce-ar fi viata fara micile nebunii personalizate...sunt sigura ca daca fata desteapta cea care te pune pe hold trage un zambet larg si isi da seama ca din cand in cand trebuie sa ne mai si oprim din goana asta numita viata.:)

mOntecOre spunea...

daca e fata desteapta*

Anonim spunea...

Foarte amuzant, chiar am ras cu pofta!! :):) Si eu aveam bine intiparita pe creier "noua patru sapte saaapteee" acum ceva timp...e destul de addictive. Si pana la urma nu ai aflat ce melodie era cea de pe hold??

Irina

uneori, sunt ioana. spunea...

:)) esti prea tare. deci, speed taxi? eu azi am sunat in draci la cobalcescu si cristaxi pentru o masina, asteptarea a fost infioratoare. prea tarziu am intrat pe blogul tau..

Robintel spunea...

bine, bine. Dar piesa care îi?

Ina spunea...

mOntecore: Sau, daca nu ne oprim, macar sa-i asiguram un fundal sonor simpatic. :)

Irina si Robintel, habar n-am. Cand mai aveti nevoie de un taxi, sunati Speed si let me know daca o recunoasteti. :)

Ioana, you'll know better next time. ;)

PS: La multi ani, inca o data! >:D<

Unknown spunea...

Si eu vreau piesaaaaa :D

Bogdan spunea...

I'm just a taaaxiii driiveeer.

A propos de sunat si ascultat piesa pe hold: been there, done that, e de mare finete si rafinament.