miercuri, 4 mai 2011

O zi din viata redactorului-sef Tabu

Cand eram boboaca la facultate, as fi dat orice sa pot arunca un ochi in biroul unui redactor-sef de revista sau sa asist (preferabil sub forma de musca pe perete) la o sedinta de redactie. Iar sa am ocazia sa ascult acel om vorbind despre munca sa ar fi fost, bineinteles, cireasa de pe tort. 

Voyeuristii interesati de media ca mine :-) au astazi sansa de a-si satisface aceste mici curiozitati. Si asta datorita Asociatiei Oricum, care, in cadrul platformei GOmentorship, face o serie de mini-documentare cu oameni de succes, care pot da tinerilor repere si ii pot motiva.

In ultimul mini-documentar din serie, o puteti vedea la munca pe Cristina Bazavan, redactorul-sef Tabu, momentul in care eu pitch-uiesc un subiect (i-l propun Cristinei pentru numarul urmator), precum si cateva cadre din biroul nostru. Si, mai important, o veti putea asculta pe Cristina povestind despre munca pe care o face si care sunt victoriile pe care le-a obtinut in profesia ei.


Cristina Bazavan from GOmentorship on Vimeo.

PS: Ca anecdota, cam 10% din filmulet il veti petrece urmarindu-ma cum dau paginile revistei noastre cu mare aplomb si stil. Vizionare placuta! :-)

15 comentarii:

Anonim spunea...

bai tu esti chiar simpatica! :))

Ina spunea...

@Catalin: Mi s-a spus ca sunt mai simpatica live. :)

Andreea spunea...

rectificare: nu e ultimul mini-documentar din serie. ultimul a aparut azi pe alomoda.ro si e cu mihaela glavan. primul a fost ieri pe site-ul lui bucurenci.ro cu cori gramescu.

altfel, www.oricum.ro, aceiasi oameni care fac si shorts up, evenimentul cu scurt metraje din fiecare luna.

very proud of them!

si de tine ino, cum vorbesti tu frumos si dai paginile cu talent, asa ceva, mai rar la casa omului :)

Ina spunea...

@Andreea: Hipercorecta lu' mama! :) Cand am scris eu textul era ultimul filmulet. Vezi, asa-mi trebuie daca caut sa bag adjective de ordonare in acest secol al vitezei. :P

A, si am uitat sa scriu in text de mutrisoara ta de la 2:20. Inca nu s-au inventat cuvinte pentru a o descrie. "Adorabil" ar putea fi un inceput, dar mi se pare prea sarac in sensuri. :))) Cred ca am gasit subiectul posterului care va trona pe peretele din spatele biroului meu. ;)

Andreea spunea...

Nu stiu de ce ai asteptat sa apar intr-un scurtmetraj ca sa te decizi ca merit sa fiu nu doar in fata ochilor tai, dar si-n spatele capului tau, insa...in fine...ma bucur ca ti-ai venit in fire in acest sens.

Altfel, cum comentam si pe Fb, rolul de-a vegeta pe o canapea nu e atat de usor precum pare. Ma bucur ca am facut impresie buna! :P :D

sunny side up spunea...

stii ce mi-a placut filmuletul asta?
foarte fain! 'twas like a sneak peak intr-un loc unde de mult voiam sa arunc o privire! :)

Anonim spunea...

@Ina: nu cerd pana nu vad :P

zapacita spunea...

Foarte dragut pitch-ul :)
P.S. mi-a placut mult de tot calatoria ta in Delta. Am citit textul in masina, fix cand ma intorceam din Delta :)

brime spunea...

duduie jurnalista Ina, in interviul dat la TV Cultural, CB a chiar facut pomenire de faptul ca a angajat doua bloggeritze cucuiete, good for you!
deci si noi, cititorii vostri, suntem mai simpatici decat ai altora ;)

Ina spunea...

@Catalina: Filmuletul e foarte simpatic, dar, evident, nu reuseste sa redea atmosfera din biroul nostru, cu chicote, cu povesti, cu torturi de ciocolata, musafiri surpriza si alte lucruri haioase care ni se intampla (bine, oricum nu asta e scopul lui). Pentru the real feel, te asteptam la noi intr-o zi la un ceai/la o cafea. ;)

@zapacita: Multumesc mult! Si mie mi-a placut foarte mult ultimul tau post pe blog, cel cu retrospectiva Tabu. :)

@brime: Si eu si Andreea am fost jurnaliste inainte sa fim bloggerite. In rest, fara indoiala, avem cei mai simpatici cititori. :)

brime spunea...

pai stiu tot, ai fost co-pirat la o corabie de publicitate, si ai aparut si-n Tabu cu niste gimnastica de intretinere faciala, iar acum tu rasfoiesti cu norma intreaga ce scriu colegele!
vezi? deja iti scriu biografia! be happy!
:D

x_choco_z spunea...

ce dictie si voce cristal ai Ina, cuvintele se rostogolesc perfect rotund din gurita ta, eu tot sper sa intri pe sticla si sa te vedem macar saptamanal peste cativa ani :)
i'll wait, hope never dies

Stefanela spunea...

Exact ceea ce spui tu, citez " Filmuletul e foarte simpatic, dar, evident, nu reuseste sa redea atmosfera din biroul nostru, cu chicote, cu povesti, cu torturi de ciocolata, musafiri surpriza si alte lucruri haioase care ni se intampla .." mi-ar fi placut sa vad (stiu ca nu asta era idea filmuletului.
Oricum foarte misto ambientul laboral la Tabu !

Anonim spunea...

Imi place subiectul despre care vorbesti

Ina spunea...

@Anonim: Mersi, si mie! Chiar sper sa-l scriu curand. :)