joi, 13 octombrie 2011

Guest post by Andressa

Draga Ina, 

Esti prima persoana cu care am locuit (in afara de mama mea pe care am parazitat-o pana la 20 si ceva de ani), cand am fost colege de apartament si de scoala ca studente Erasmus in Varsovia. Nu mi-e clar cum, dar de la a ne certa incontinuu am ajuns sa ne uitam la primul sezon Grey's Anatomy stand impreuna, lipite una de alta, sub plapuma, in pat. Era al dracu' de frig in Varsovia si mai ales in apartamentul nostru. Tocaraia veche de lemn a geamurilor lasa vantul sa suiere prin casa.

In mod bizar, pentru ca am trecut prin acea experienta impreuna, oarecum initiatica pentru amandoua, ma leaga de tine o afectiune... materna. Mi-ar placea sa am grija de tine si sa te protejez. Esti sora mai mica pe care ... nu mi-am dorit-o niciodata, dar oricum, o sora mai mica la care tin foarte mult! :-)

Asa ca, in spiritul acestui sentiment protectiv, permite-mi ca la aniversare sa-ti dau doua sfaturi in englezo-romana...

1. When in doubt, drink tea with someone you love. Ceaiul cald, cestile frumoase si conversatia placuta sunt cele mai bune medicamente, indiferent de afectiune. Si daca esti nervoasa, confuza, dezamagita, ranita sau furioasa, o intalnire cu cineva care iti zambeste si te priveste cu prietenie sau iubire te va face sa vezi ca nimic nu e atat de rau cum pare. Orice ar fi, nu lua decizii importante in asemenea momente. Amana pana vei fi baut ceaiul si vei vedea lumea mai in roz. Poti conta oricand pe mine pentru o ridicare a moralului.

2. Always ask yourself: what would Dexter Morgan do? Sau: Nu te enerva, razbuna-te. Sa nu fii draguta cu toata lumea, tot timpul. Majoritatea oamenilor nu merita asta. Si cand le dai unora peste nas, nu te simti vinovata. Probabil ca au meritat-o. Cand esti prea draguta, oamenii te iau de fraiera, asa ca fii dura. Si spera ca in lume exista un "vigilante" ca Dexter care regleaza scorurile...

PS: nu mi-a placut aia cu zeita bloggingului. Dude, wtf?! I raised you better than that! :P   

*

Andressa e... Andressa si pentru cei cu o conexiune buna la internet si ceva experienta pe online aceasta tautologie e self-explanatory. Cand nu scrie pentru ratoni, veverite sau pisici, scrie pentru fetele perfecte. Si, evident, pentru ca-i place. :-)

Niciun comentariu: