joi, 20 octombrie 2011

Elle din "Legally Blonde" exista in realitate

Mai tineti minte cand va povesteam de Alex care citeste Twilight? Ei bine, tot la capitolul placeri video vinovate trebuie sa o adaug si pe Elle Fowler.

Nu mai stiu cum am descoperit canalul de Youtube al lui Elle, All That Glitters 21, dar tin minte ca am stat cu gura cascata timp de 5 minute cat am urmarit filmuletul in care isi prezinta continutul trusei de farduri pentru voiaj (pe scurt, mai multe produse de machiaj decat se gasesc la noi in vreo 3 magazine comunale).

Am vizionat apoi, aproape in transa, filmuletul in care arata cum isi organizeaza colectia impresionanta de farduri (vezi comentariul cu magazinele comunale de mai sus si amplifica-l la nivel judetean) si cel in care isi prezinta continutul gentii de voiaj (aici trebuie sa fac o mica marturisire rusinata: pentru vacanta la Roma mi-am organizat geanta dupa modelul ei, ahahahaha).

Uneori, cand am o zi grea, in care ma simt coplesita de sarcini sau de probleme, intru pe Youtube si urmaresc un filmulet facut de Elle. Exista ceva reconfortant in a sti ca sunt pe lume si oameni pentru care "drama" inseamna sa ti se termine eyeliner-ul preferat sau sa nu-ti iasa perfect buclele cu ondulatorul. 

A o urmari pe Elle cum povesteste despre ce mancaruri dietetice isi cumpara, ce fel de ceaiuri bea (un videoclip glorios de 19 minute!), cartile ei preferate, ce trebuie sa pui in bagaj cand pleci la facultate sau cum sa-ti organizezi agenda, are acelasi efect asupra mea pe care l-ar avea urmarirea unor pesti intr-un acvariu, timp de cateva ore. Imi goleste mintea si ma face sa ma simt in siguranta in mijlocul acestui univers haotic.

Pentru ca, nu-i asa, atat timp cat exista cineva in lumea asta a carui iPhone si iPod sunt acoperite cu pietricele roz si personalizate, care isi organizeaza fardurile dinspre culori deschise spre culori inchise, dar si pe colectii, si care isi are numele inscris pe trusa de farduri roz si pufoasa, gasesti in tine forta sa faci fata micilor neplaceri cotidiene. Dintr-o data stii ca, asa cum bine spunea o mica prietena a mea, Binele si Rozul vor invinge. :-) 


PS: Daca nu va ajung filmuletele postate de Elle pe Youtube (desi ma indoiesc), fata mai are si un blog (unde-si asterne cele mai profunde ganduri), precum si un site impreuna cu sora ei, Blair. In plus, daca vreti si voi truse de farduri, agende, accesorii sau mini seturi de supravietuire glam si personalizare, fetele au si un magazin online.
 
PPS: Radem, glumim, dar sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului. Pentru videoclipurile ei (cu efect de incetinire a undelor cerebrale in cazul meu, dar inspirationale in cazul catorva sute de mii de fete), Elle a fost nominalizata la premiile Teen Choice Awards 2011, la categoria Web Star.

In afara de a-mi oferi un prilej de de-stresare, cred ca Elle e un bun subiect pentru un studiu de caz despre celebritatea dobandita pe urma vlog-ului (video blogului) - daca tinem cont ca dintr-o simpla fata din Tennessee, fara vreun talent special, astazi a ajuns sa fie invitata la evenimente din industria muzicala si la petreceri Teen Vogue.

8 comentarii:

Anca spunea...

Elle Woods e adorabila in film, acolo unde ar trebui sa ramana pentru totdeauna. In real life, she's scary! Nici nu ma mir ca e idolul adolescentelor din toata lumea, care viseaza sa fie in pielea ei. Am urmarit o parte din filmuletul cu ceaiuri si o parte din cel cu mancarea ei sanatoasa (unde repeta obsesiv cuvantul healthy, iar toate alimentele sunt ambalate in cutii, cutiute, pungute si au 0 grasimi si 0 calorii, girl, mai du-te la piata). Intr-adevar, daca nu o iei prea in serios, poate fi amuzanta si oarecum, relaxanta. Sometimes, too much blonde, glitter and pink is... too much!

Dorina spunea...

Eu nu o stiam pe Elle, dar o urmaresc pe Dulce Candy.

Elle e "mic copil" pe langa Dulce, dar nu e asa organizata precum "Blonda de la drept" :)
Check out his video:
http://www.youtube.com/user/DulceCandy87?blend=1&ob=4#p/u/0/Nri0KAqS8k0

Si eu urmaresc videoclipurile lui Dulce din acelasi motiv ca si tine si parca uit de tot si de toate...

Anca spunea...

omg, exista si o Dulce Candy? Barbie girls au impanzit lumea virtuala! va las acum, ma duc sa-mi organizez fardurile si gentile pe culori...

kisses!

Ina spunea...

OMG, Dorina, you're evil! Abia m-am dezlipit de filmuletul cu dulapul fetei asteia - noroc ca am multa treaba azi, ca altfel as vegeta probabil in fata youtube-ului.

@Anca: Yeeey, te-am determinat sa iesi din viziuna si sa comentezi. :D Acum pot sa recunosc ca asta a fost si principalul motiv din spatele postului de azi. *muhahaha, evil laughter* :)))

Mindful Being spunea...

Elle din Legally Blonde era simpatica! Fata asta de pe youtube are atatea farduri incat majoritatea vor expira inainte de prima aplicare, un cumparator compulsiv cu care nu stiu cine si-ar dori sa se identifice sau sa se asemene. Lucrurile impachetate pentru voiaj au majoritatea etichetele atasate. Mi se pare ca e ceva foarte trist in tot ceea ce reprezinta fata asta. De parca ar exista doar lucrurile care o inconjoara, dar nu si ea insasi.

Photography Lady spunea...

ha!partea cu ceaiurile e haioasa...

Ina spunea...

@Raluca: Excelenta observatia cu etichetele si cumparatul compulsiv! Din pacate tipa asta, asa superficiala cum e, reprezinta deja un model pentru zeci, sute de mii de fete. Sunt convinsa ca un psihoterapeut i-ar povesti ceva in zona ultimei tale observatii, despre nevoia de a compensa prin obiecte un vid interior, anumite deficiente etc.

Eu, una, prefer sa n-o vad ca pe un caz trist, insa - sunt multe alte persoane care merita cu adevarat compasiune. Pentru mine, asa cum spuneam si in post, e reconfortant sa o urmaresc. :)

Cristina spunea...

E simpatica. Se entuziasmeaza pentru lucrurile simple, fie ca e vorba de farduri, ceaiuri, mancaruri dietetice... de ce sa nu vorbim si despre asa ceva ca metoda de detensionare cand suntem inconjurati doar de gloomy stuff?

Exceptand cei 5.132.491 de "basically" si "like", mie mi se pare o fata obisnuita care vorbeste cu pasiune despre ce ii place si face recomandari.

p.s: La Multi Ani, Inozza! :*