joi, 27 octombrie 2011

Prima mea licitatie

V-am povestit acum cateva zile despre Catalin si va multumesc din suflet celor care ati donat bani pentru a-l ajuta, cat si celor care ati dat vestea mai departe in retelele de socializare.

Am donat si eu bani si am povestit cui am apucat despre el, dar simt ca nu e suficient. Asa ca am luat legatura cu colegii lui, care organizeaza o licitatie de obiecte, si m-am oferit sa le trimit si eu ceva.

Este vorba despre un tricou semnat de Inna si albumul ei original "I Am The Club Rocker", un calendar Lavazza aniversar, de colectie, si o masca de somn cu cristale Swarovski. Pentru primele doua, primite cadou, trebuie sa le multumesc celor de la Roton si, respectiv, de la agentia Draftfcb. 

Mai jos am pus imagini cu obiectele, precum si cu descrierea lor. Daca va intereseaza sa achizitionati unul dintre ele, lasati un comentariu la sectiunea de licitatii de pe blogul lui Catalin.

Tricou cu autograf Inna şi albumul original 'I Am The Club Rocker'

Inna este o cântăreaţă de muzică dance, celebră pentru hit-ul „Hot” şi premiată cu discuri de aur şi platină în toată lumea pentru vânzări de sute de mii de albume. „I Am The Club Rocker” este cel de-al doilea album al Innei, lansat în 2011, care cuprinde hituri precum „Un Momento”, „Sun is Up”, „Senorita” sau „Club Rocker”. 

Tricoul cu autograful Innei este mărimea S. Licitatia incepe de la 150 RON.


Mască de somn Daydream cu cristale Swarovski

Mască de somn de satin, cu broderie sub formă de coroană şi 29 de cristale Swarovski. Are bretele ajustabile, un sistem unic cu 6 straturi de material care împiedică lumina şi mici bureţei pentru confort sporit în zona nasului. Pentru weekenduri lungi şi dimineţi ca în Breakfast at Tiffany’s.

Detalii despre produs. Licitatia incepe de la 50 RON.
 



Calendar aniversar Lavazza, ediţie de colecţie 2012

Compania italiană de cafea Lavazza realizează în fiecare an un calendar memorabil, ale cărui imagini sunt realizate de un fotograf cu renume mondial. Pentru a serba cea de-a 20-a ediţie, 12 de fotografi celebri, care au lucrat la ediţiile anterioare ale calendarului (printre care Annie Leibovitz, David LaChapelle, Ellen von Unwerth, Miles Aldrige sau Mark Seliger), au fost rugaţi să-şi realizeze autoportretul. Rezultatul este un obiect iconic, de colecţie pentru orice împătimit de fotografie sau de cafea. Dimensiuni: 59x42 cm.

Detalii si fotografii cu fiecare fila a calendarului aici. Licitatia incepe de la 100 RON. 



Licitatia mai include un tricou AC Milan cu autograf Robinho, un tablou Costin Craioveanu, un ceas Calvin Klein, un echipament de ciclism Once si un box set de colectie Sting.

Daca vreti sa ne ajutati sa facem cunoscuta licitatia si sa strangem banii necesari, puteti posta un link pe Facebook, Twitter sau Google + catre pagina de licitatii de pe blogul lui Catalin. Si, bineinteles, daca va face cu ochiul, puteti oricand cumpara unul dintre obiecte. ;-)

Niciun comentariu: