marți, 3 aprilie 2012

Vreau sa te invit la o cafea

Da, pe tine. :-)  

De obicei, atunci cand scriu pe blog folosesc persoana a II-a plural: va povestesc, va amuz, va impartasesc.

De data aceasta, insa, ma adresez chiar tie. Da, tie care citesti textul acesta in metrou, de pe Smartphone, la birou, de pe calculator, acasa, de pe laptop sau intr-o sedinta, de pe o tableta (you lucky bastard, in cazul asta :P).

Nu conteaza daca imi citesti blogul de la inceputuri sau l-ai descoperit pe parcurs, nici daca mi-ai lasat un comentariu si ne-am imprietenit pe Facebook sau, dimpotriva, ai stat in umbra in tot acest timp.

Daca ne cunoastem deja, m-as bucura tare mult sa te revad. :-)  Daca inca nu ne-am intalnit, mi-ar placea sa o facem, pentru ca sunt foarte curioasa sa aflu mai multe despre tine.

Si ce alt cadru ar fi mai potrivit pentru o intalnire cu tine si cu celelalte cititoare/ceilalti cititori Inozza, decat o dupa-amiaza lenesa de sambata, in jurul ore ceaiului, in fata unor cani aburinde? :-)  


Prietenii de la In Casa ne-au pus la dispozitie toata casuta lor minunata sa ne lungim la povesti si ne ofera o cafea din partea casei. Tu nu trebuie sa vii decat cu pofta de ras si de povestit.

Ne vedem, asadar, sambata, 7 aprilie, la ora 5, In Casa. Mai jos ti-am pus si o mica harta sa te ajute la orientarea in spatiu (si poti sa o suni pe Lia - 0743.060.669 - pentru indicatii). 


Alaturi de noi vor fi Andressa si cititorii ei, asa ca daca esti timid/a, poti oricand sa te pierzi printre oameni (cum planuiesc sa fac si eu, de altfel, shhhh), sau, dimpotriva, poti sa profiti de prilej sa iti maresti cercul de prieteni. ;-) 

Nu exista limita de locuri, dar daca te hotarasti sa vii (tare m-as bucura!), te rog sa-mi spui intr-un comentariu la acest post sau pe mail/Facebook, ca sa stie Lia cati musafiri ii vin in vizita. :-)

Ne vedem sambata! Abia astept! :D  

Sursa foto: Sara Olmos

9 comentarii:

Anonim spunea...

Hai mersi! Chiar vroiam, chiar asteptam invitatia asta! Da, chiar tie ma adresez! Ce, nu-ti vine sa crezi?! =))
Ceai verde are Lia?
PS Daca ma costumez in betmen, crezi ca ma va remarca cineva???

Ina spunea...

@Betmen: E si ceai verde. Cu Batmobilul e mai greu, ca strada e ingusta, dar poti parca la Victoriei. :)

Cheers!

MD liniuta C spunea...

As veni si eu, mi-ar placea tare mult sa te revad dar sunt cu burta la gura si nu am nimic nimic de imbracat :) Have fun!

mOntecOre spunea...

Vin. Adica incerc sa ajung, mi-ar face mare placere.
ps: chiar ma gandeam zilele trecute ca a trecut martie si nu ne prezentasei surpriza, merge si in aprilie.
ps1: de dimineata cand am vrut sa postez de pe smartphoneul de pe care te citesc uneori codul captcha mi-a dat mari batai de cap de la brancoveanu all the way to pipera, nu vrei mai bine sa pui ecuatii matematice?:))

Roxana spunea...

Foarte frumoasa initiativa! :)
Pacat ca nu pot ajunge... dar asteptam impresii despre cafenea/ceainaria! :)

Silvia spunea...

Buna Ina,

E prima data cand las un comment aici desi te citesc de mai bine de 3 ani. Vreau neaparat sa vin la cafea si sa te cunosc personal. Voi veni insotita de o alta cititoare de-a ta la fel de timida :)

Cu drag,
Silvia.

Ina spunea...

@Mihaela,

M-a bucurat mult comentariul tau. Si mie mi-ar fi placut mult de tot sa te vad iar, dar stiu ca esti pe ultima suta de metri cu aia mica. :) Asadar, daca nu ne vedem sambata (asa cum banuiesc dupa ultimul tau status pe Fb), sper ca sunteti bine si sanatoase amandoua, ca nasterea a decurs usor si ca va voi scoate intr-o zi cu soare pe amandoua la o plimbare. :)

@Oana,

Chiar m-as bucura tare mult sa vii! Ar fi placut sa nu ne mai intalnim numai prin toaletele localurilor. :))

@Roxana,

Imi pare rau ca nu poti veni. Dar o sa va povestesc cum a fost, sigur. :)

@Silvia,

Ce draguuuut! Va astept cu mare drag pe amandoua! te imbratisez!

MD liniuta C spunea...

Din pacate, a fost o alarma falsa, bebelina mea se lasa asteptata

Ina spunea...

@Mihaela,

Imi pare rau ca se lasa asa mult asteptata. Asta inseamna ca vii sambata? :D