miercuri, 29 noiembrie 2006

Din culisele TVP

Am fost în practică, sâmbătă şi duminică, timp de mai bine de 9 ore la Televiziunea Publică Poloneză. Iată ce vă pot pune la dispoziţie:
  • mare parte din programul din seara de Revelion, la a cărui filmare am asistat amuzată. Scenele cu copii au fost realizate prin constanta momire cu ciocolată, ca în povestirea cu măgăruşul şi morcovul.
  • gustul uriaşului tort care va fi servit la finalul programului de Revelion. Într-un moment propice, când nimeni nu era pe holul unde fusese depozitat, am gustat puţin din primul etaj. Diplomat clasa întâi. Dacă se aude ceva, ştiu că voi aţi "ciripit". Nu am mai spus nimănui ;)
  • rezultatul concursului naţional "Care este melodia", un fel de "Ploaia de Stele" autohtonă, foarte popular printre adolescenţi. Deşi ar trebui să rămână confidenţial până la premieră, am spus unei colege, foarte pasionată de program. Era cât pe ce să izbucnească în lacrimi. A câştigat preferatul ei. Am rămas profund impresionată de faptul că emisiunea se filmează trei zile consecutiv (!), timp în care atât spectatorii din public, cât şi fetele din grupul de backing vocal, trebuie să vină îmbrăcaţi şi machiaţi la fel, şi să-şi păstreze poziţiile exacte, pentru a da iluzia continuităţii.
  • toate rufele murdare ale popularei emisiuni "Wywiad i Opinie" ( "Interviuri şi Opinii"), la a cărei transmisie directă am asistat duminică la prânz, chiar din regia de studiou. Dar n-o s-o fac, pentru că am băut un cappucino la finalul emisiunii cu moderatorul, Kszysztof Skowronski. :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

au facut tortul cu o luna inainte?:D sper ca de revelion fac alt tort :)

Ina spunea...

Anonymus,

You're so funny!!! Au facut tortul pentru filmarea care are loc cu o luna inainte ;)