marți, 10 august 2010

O rochie, doua nunti si nicio inmormantare

M-am gandit sa va povestesc peripetiile nuntilor din iulie, dar apoi m-am razgandit. Pentru ca, nu-i asa, daca o imagine face cat 1.000 de cuvinte, un instantaneu de la o nunta face cat 1.000 de imagini. :))

Asa ca haideti sa reconstituim impreuna momentele-cheie ale celor doua nunti din iulie la care am fost domnisoara de onoare, pe baza unei combinatii de comentarii si fotografii.

Sa o luam cu inceptul: o rochie.

Nevoita sa aleg doua rochii de seara pentru cele doua nunti, dintre mai multe rochii mate si una stralucitoare, am ales sa port rochia cu cea mai mare capacitate de reflectie a luminii. De doua ori. :D

Cum niciun alt nuntas in afara de mine nu a participat la ambele fericite evenimente, mi-am zis ca n-o sa bage nimeni de seama acest mic amanunt. Bineinteles ca am subestimat capacitatea albumelor de pe Facebook de a evidentia repetitia.

Nunta numarul 1: fetele.
  


Nunta numarul 2: fetele.


Stiu ca nu se observa, dar cerceii pe care i-am purtat au fost diferiti. :D

La nunta numarul 1, faima m-a precedat. As putea chiar spune ca am fost blogger acreditat, probabil o premiera in online-ul romanesc. :))



Pentru ca nunta numarul 2 a fost una frumoasa, dar lipsita de peripetii, vom trece la prezentarea unui episod controversat din cadrul nuntii numarul 1, cunoscut si sub numele de “Scandalul Buchetgate”.

Iata mai jos cadru cu cadru desfasurarea acestuia, insotit de comentariile miresei preluate de pe Facebook  (cu litere italice) si de comentariile mele, dedesubtul lor. Va las pe voi sa judecati. 


Aruncarea buchetului -Cadrul 1 - Complotul - Se stabilesc foarte exact coordonatele lansarii, astfel incat Ina sa il prinda, orice ar fi :))

Poza este, bineinteles, un trucaj grosolan. Tin minte ca cineva mi-a cerut informatii despre cum sa ajunga la toaleta si eu i-am indicat traseul. Imaginea surprinsa in acel moment a fost suprapusa cu cea a miresei  care discuta cu cineva (si care este complet nevinovata de aceasta photoshopare grosiera) si iata ce a rezultat. Ce ar face unii oameni pentru a-mi compromite imaginea! Ntz, ntz.


Aruncarea buchetului - Cadrul 2 - Ocuparea pozitiilor - Domnisoarele si-au ocupat locul in spatiu, bineinteles Ina este vizibil favorizata :))

Da, recunosc, poza este veritabila, dar nu corespunde in niciun caz cu pozitia reala pe care am ocupat-o. Avand in vedere experienta mea vasta, celelalte domnisoare de onoare mi-au cerut sa le indic pozitii corecte si incorecte in cadrul acestui moment. Fotograful m-a surprins cand le exemplificam una dintre pozitiile neregulamentare.



Aruncarea buchetului - Cadrul 3 - Punctul culminant - Pe ultima suta de metri, Corolea iese din turnanta, ia fata Inei si ii fura buchetul de sub nas. Celelalte domnisoare privesc neputincioase :))

Aici a fost legitima aparare. Nu incercam sa prind buchetul, am parat o posibila coliziune intre el si lobul meu frontal. Prietena mea, Alexandra, m-a salvat prin curajosul ei pas in fata (si deci, asumandu-si o pozitie de offsaid, pentru care putea fi blamata ulterior de celelalte domnisoare) de o coliziune dureroasa. Motiv pentru care va avea eterna mea recunostinta si promisiunea ca, daca vom mai fi vreodata intr-o situatie similara, voi da dovada de aceeasi dedicare si nu voi ezita sa-mi pun propria siguranta in pericol pentru a o salva.



Aruncarea buchetului - Cadrul 4 - Victoria - Corolea isi revendica trofeul, iar Paul o ajuta pe Ina sa isi linga ranile provocate de lupta apriga :))

Inca o neintelegere pe care ma bucur ca am sansa sa o clarific. In imaginea de mai sus Paul, prietenul Alexandrei, m-a intrebat daca ar trebui sa aiba motive reale de ingrijorare, avand in vedere superstitiile asociate cu prinderea buchetului. L-am linistit spunandu-i ca, indiferent de maniera ferma in care Alexandra tine buchetul, ea nu crede in astfel de practici puerile.

Si, pentru ca am ajuns la finalul "Scandalului Buchetgate" si, deci, al povestirii mele, as vrea sa precizez ca, asa cum spune si titlul acestui post, in luna iulie nu am participat la nicio inmormantare.

11 comentarii:

Mihai spunea...

she's hawt (fata care a prins buchetu, pacat ca se marita)

Ina spunea...

Mihai,

Eu zic sa nu fii pesimist. :) Stii cum se spune: it's not over till it's over. Momentan it's not over. ;)

Anonim spunea...

mereu ma surprinzi cat de concis relatezi
si imi place ca nimic, in poze, nu este ce pare a fi! :)
very british i'd say

Ina spunea...

Anonim,

Suntem ironici la partea cu concizia, nu? :)

Anonim spunea...

i would never do such thing!
cred ca te pricepi la cuvinte(litere) si formulezi succint, gasesti o scurtatura pentru a folosi mai putine cuvinte, e aerisit asa textul,
si eu mi-am dorit sa devin un iscusit al cuvintelor
hai ca ti-as scrie un omagiu 'cause you're so dear to me, dar nu prea cred ca te-ar "coafa" f mult ;) hm?
si faptul ca folosesti expresii englezesti mi se pare incantator!
uite adaug pe final pentru mai multa concizie si pentru a elimina orice urma de indoiala asupra celor scrise: "pe bune" :D
what can I say? I'm a fan!

Ina spunea...

Well, sunt flatata. :) Cu toate astea, cu mana pe inima iti spun ca concizia nu e nici pe departe una dintre calitatile mele. Ma bucur insa daca aparentele indica altceva. :)

Cat despre partea cu expresiile in engleza, fac eforturi imense pentru a renunta la ele. Primesc tot timpul reprosuri pe tema asta. Din (ne)fericire, old habits die hard. :)

ChriSmilla spunea...

"decat" o vorba am: DA :))

in contextul cu nuntile se si potriveste :)))

there will be muffins :>

Ina spunea...

Chris,

Can't wait. ;)

als spunea...

nu ti-a spus nimeni k, fiind mai plinuta, rokia tip baby-doll nu te avantajeaza? ;P

Ina spunea...

als,

:)))))))))) Nu, noroc cu tine!

als spunea...

toata lumea stie k se poate baza pe mine oricind sa spun lucruri antipatice - it's one of my favourite pastimes, in buna traditie dandy...