marți, 9 ianuarie 2007

Slalom printre prioritati

Oficial imi merge mai bine, nu ca mi-ar fi mers foarte rau, dar cat de bine poate sa-ti mearga cand te uiti la "Click" de doua ori in 24 de ore (ce am gasit pe dc++ era dublat in poloneza, sa le stea in gat!), cand bei apa magnetizata doar ca sa uiti de singuratate, desi nu stii ce-i aia magnetizare si nici n-ai avut curiozitateea sa google search the damn thing pe care o ingurgitezi ca pe sirop de tuse, in portii aproximativ egale, cand desenezi floricele si baloane cu pixul cu gel sclipicios pe care l-ai gasit sub saltaua patului and so on and so forth...

Stiu ca e terribly fashionable sa iti faci o lista de rezolutii pentru noul an, si God is my witness ca in fiecare an am fost terribly fashinable, desi si acum ma convuslsionez de ras cand imi gasesc vechile liste de rezolutii. Darn! Uite ca inca n-am gasit leacul pentru binge eating disorder sau pentru leucemie, nu mi-am luat inca garsoniera in New York undeva pe Madison Avenue, intre 57th and 85th Street, les connaiseurs stiu-de-ce, tot n-am trecut de hiragana spre katakana, n-am adus pacea in lume si nu mi-am cumparat foehn.

Asa ca, anul asta o sa citesc listele voastre de rezolutii, o sa va felicit pentru indarjire si o sa dorm in continuare in dulcea mea nepasare. Totusi, ca sa nu ziceti ca sunt cah!, va prezint in continuare lista mea de procupari, care inlocuieste lista de rezolutii(valabila pentru urmatoarele 3 saptamani):

1.cum naiba slabesc eu cele 30 si ceva de kilograme (daca nu sunt mai multe ca n-am sangele rece necesar sa ma cantaresc) pe care le-am acumulat in vacanta, mancand de parca ar fi fost ultima data cand mai vedeam mancare in viata mea? Va intrebati, poate, cum am descoperit ca m-am ingrasat? Let me put it this way. Imi ia mai putin timp sa ajung dintr-o camera in alta daca ma rostogolesc, decat daca merg. Wink, wink, nodge, nodge, say no mo', say no mo'!;) Damn you, Poo!! Pe tine si pe toastul tau cu Snickers, pastele tale bolognese si prajiturelele tale cu caramel si visine!!!

2. cum naiba termin eu tonele de gem, ketchup si maioneza, slanina si alte delicacies din frigider daca tot slabesc??

3. cata apa magnetizata ar trebui sa beau ca sa slabesc, mancand in continuare gem si paste bolognese? :D

4. cum scot eu, din strafundurile imaginatiei mele latente, doua proiecte de arta vizuala cel putin geniale, ca sa ma scot la fotografie?

5. cum imi termin eu de tehnoredactat toate celalalte proiecte( cand eu tastez cu degetul mic al mainii stangi, si nici cu ala prea repede)?

6.cum apuc eu sa fiu Zen pana la ziua mea, asta ca sa nu implinesc 21 de ani (o varsta de o importanta covarsitoare si o simbolistica aparte fata de toate celalalte varste implinite sau in curs de implinire) fiind un pachet de anxietate si de dezechilibru barbar cu eul meu profund si toate celalalte euri ale mele?

7. cum reusesc sa-mi fac bagajele sa intre in limita de 20 de kilograme ca sa nu platesc sutele de euro pentru depasirea de greutate?? Si daca nu reusesc, ce arunc?? Cutia de bijuterii din lemn foarte masiv, adica din ala greu, care de masiv ce este are sigur 3 kilograme de masivitate, cadou de Craciun de la Lig, pe care am promis deja sa n-o las in urma? Sticla cu suport de magnetizare a apei din metal masiv?? Nu, ca dupa aia nu mai am cum sa-mi magnetizez apa la Bucuresti. In plus, broscutele de pe suport au ochii roz...Cum sa abandonezi niste broscute cu ochii roz?? M-am gandit intens sa-mi las laptopul la Varsovia, pentru ca in bagajul de mana sa indes cutiile de bijuterii, suporturile de magnetizat apa, cartile primite de Craciun, si cadourile pe care o sa le car pentru vecini, matusi de gradul 8 la patrat si colegi care nu sunt sigura ca m-ar recunoaste pe strada. Deh, asa m-a facut mama, suflet caritabil...

Astept, ca de obicei, sugestii inovatoare in legatura cu orice mi-ar putea sterge puncte de pe lista de preocupari. Intre timp, ma duc sa mai beau niste apa magnetizata. Tuturor invidiosilor, roadeti-va unghiile si pielitele!!! Cine o sa atraga ca un magnet privirile tuturor?? Eu, eu!!! :D

Niciun comentariu: