joi, 12 aprilie 2007






Cu Inozza pe platourile de filmare

De Paste, am fost la bunici, la Sighisoara. Ocazie cu care am aflat, stupefiati, ca la Saschiz (localitate la vreo 30 de kilometri de Sighisoara) se filmeaza...seria 5 din Harry Potter!

Ei bine, eu am citit toate 6 volumele din "Harry Potter" si nu ma jenez sa recunosc ca-mi place la nebunie. Filmele n-au reusit nici pe departe sa capteze "magia" din poveste, dar daca aveam posibilitatea sa vad, odata in viata, platoul de filmare, as fi acceptat bucuroasa. Daca eu sunt un fan fara pretentii, surioara mea, Yvonna, e mama tuturor fanilor. Aduna cu o sarguinta de invidiat farfurii, plase, stilouri, haine si tot ce mai apuca din gama "Harry Potter" si asteapta cu sufletul la gura volumul 7.

Iata de ce, atunci cand am ajuns in Saschiz, si am vazut decorul de basm, casutele atat de specifice satucului din "Harry Potter" si tonele de zapada artificiala (afara erau vreo 20 de grade) ne-a cuprins pe toti o stare vecina cu paranoia. Ne-am apucat sa facem poza cu fiecare pitericica, fiecare casuta, cu cabinele telefonice britanice si podul cu piatra de moara, iar Yvonna si-a indesat intr-o plasuta "mostre" de zapada, pentru a avea o "dovada" ca a fost inaintea tuturor la "Harry Potter".

Pasiunea mi-a fost stavilita doar de descarcarea bateriilor de la aparatul de fotografiat, moment in care a trebuit sa ma indepartez si sa fac rost de baterii noi. Venind de la magazin, am intrat intr-un birto-pub, pentru a intreba chelnerul daca se mai intoarce echipa de filmare. Tipul, foarte amabil, mi-a spus ca se intorc saptamana viitoare, pentru a filma decorul de primavara, si ca stie lucrul asta sigur, avand in vedere ca el i-a servit cu mancare pe durata filmarilor. Mai sa lesin! Ma pregateam bucuroasa sa obtin un autograf si sa fac o poza cu cel care, poate, la un moment-dat i-a servit cu cartofi prajiti pe Daniel Radcliff & co, cand un gand negru mi-a intunecat bucuria.

Mi s-a povestit ca ziarele locale si regionale scrisesera pagini intregi despre filmari si platoul de basm, si ca echipa de filmare avusese o caravana kilometrica. Dar cum nu preluasera stirea si ziarele nationale? Dar televiziunile? Asa ca, cu inima indoita, am pus intrebarea mult-temuta: "Stiti cumva despre ce film exact este vorba?"

In concluzie, bucurati-va de aceste imagini in premiera cu platoul de filmare de la "The Dark is Rising". Mi-am promis ca, oricat de prost ar fi filmul, voi fi nevoita sa ma uit. Nu de alta, dar am cate o poza cu fiecare crapatura din fiecare perete...

2 comentarii:

adinutz micutz pufos..ninge peste tine spunea...

inoi...e 3,39 si eu mica si morcovita...in loc sa imi scriu nenorocita de scrisoare de intentie, stau si ma zgaiesc pe blogul tau. Ce dovada mai grasa de adoratiune mai vrei?! Sa mentionez aici sa stie tot poporul ca ina este super modesta!! Eu care ma simtesc si ma cred mare prietena cu ea nu am stiut de interviul cu nastase si alte ispravi de acest gen decat de pe blog pt ca ina nu e ca mine... eu cand am luat primul interviu unei persoane "importante" am tinut sa spun, sa trambitez la tot poporul! Dar nu toti sunt ca za corb din poveste ce scapa casul din gura de mandrie :)) Deci, inoi....scriu aici pt toate posturile cu care m-am delectat ca: 1. tre sa imi povestesti toate chestiile mai neoficiale pe care le-ai putut observa sau mai stiu eu ce alte dume despre nastase 2. Era sa cad din pat la gandul ca ai fost tu pe so platoul de filmare si again...nu ai sunat tot poporul...cum as fi facut eu....sau sa inteleg doar ca esti putin cheap?! :)))

si cel mai important: SEMNEZ ORICE PETITIE IN LEGATURA CU UNGURII CA IN SF,GHEORGHE UNCHI-MIU ERA SA SARA LA O VANZATOARE CARE NU A VRUT SA II DEA PAINE SI CARE II TOT ZICEA CEVA DE GENUL "NEM TUDOC" SAU CEVA DE GENUL CA ADICA EA NU INTELEGE ROMANA!! LOOOOOL!! SUNT SUPER REVOLTATA! MA BAG IN ORICE, CHIAR SI REVOLUTIE SA FIE!!! ;)

Ina si Lily spunea...

adinutz,

la una mana, te rog mai lasa un comment in care sa specifici ca onorariul pe care il vei primi pentru redactarea mini-declaratiei de adoratie de mai sus va merge catre un centru de batrani, nu de alta, dar va crede lumea ca te platesc direct ca sa ma lauzi.

la doua mana,

blogul meu e public, asadar I actually did "trambitat" la tot poporul ce isparvi am facut :D