duminică, 7 octombrie 2007

Culmea ironiei

Am vazut aseara, in sfarsit, listele cu noii mei colegi. Chestia asta cu separarea in anul terminal, dupa sistemul de la Bologna, mi se pare una dintre cele mai mari porcarii de la Cola Zero incoace. Anways, asteptam de nu stiu cand sa ma usurez de vreo 4-5 colegi (si sunt sigura ca sentimentul e reciproc) asa ca am citit listele cu noua repartizare pe specializari cu aceeasi satisfactie cu care ar citi un om flamand meniul unui restaurant. Sunt intr-o grupa ok, si deja mi-am incercuit pe lista colegele la care pot sa apelez pentru a lua cursurile. I know, gandesc departe :)

Bomboana de pe coliva, insa, e faptul ca sunt prima pe facultate anul asta. Cine stie cat de highly regarded e FJSC-ul in ochii mei, cunoaste. Am serbat deja aceasta ironie grosolana a sortii azi-noapte in B52 si cred ca o sa continui sa o serbez tot anul. Stiu ca am promis ca ma fac cuminte si incerc sa inchid ochii la scamele maturate sub covor ale sistemului, dar uneori simpla vointa nu e de ajuns.

5 comentarii:

Anonim spunea...

puteam sa jur ca o sa te lauzi si cu asta... termenul "modestie" iti este total necunoscut,dupa cum se vede din toateeeee,dar absolut toate posturile tale. continua tot asa, caci se pare ca admiratorii tai iubesc asta. adunatura de ingamfati! astept cu nerabdare protestele fanilor tai la adresa comentariului meu.=)) GET A LIFE!!! aaa..si comentariul tau ironic o sa ma lase la fel de rece, draga inozza - cu siguranta o sa te legi de anonimitatea mea...mie imi place anonimitatea,nu "celebritatea", asa cum iti place tie. :))

Ina spunea...

asa, si?

iulia spunea...

ina,
stiu ce inseamna sa stai intr0un loc pe care il urasti...
ai grija de tine!

Ina spunea...

iulia,

nu il urasc. pur si simplu mi-a inselat asteptarile, motiv pentru care ii port un fel de "raca" :)

poate anul asta reaprindem flacara dintre noi :)) stii cum se spune, speranta moare ultima

Anonim spunea...

ofticoaso! you've left me speechless! wow. ce caracter! =))