joi, 8 mai 2008

Helloooo, autohor rights, anyone?

Tocmai am aflat ca sloganul electoral pe care l-am creat cu mult drag si spor pentru campania tatalui meu a fost preluat si de un candidat din alt oras. Si eu m-am muncit mai bine de doua ore, incercand sa scot o varianta mult mai decenta decat aberatiile ce se gasesc acum pe piata, ca “Facem ce trebuie” (care, in viziunea mea, ar trebui putin modificat pentru a semana cu realitatea, si transformat in "Facem ce ne trebuie"), “Solutii, nu discutii” (varianta club remix a lui “Fapte, nu vorbe”) sau (preferatul meu din sectorul 1) “Daca spun, asa voi face!”. Ultimul candidat cred ca, din lipsa de fonduri, si-a creat singur sloganul, eventual in colaborare cu femeia de serviciu, probabil ultima persoana care se gasea in sediul partidului in acel moment.

Anywayz, atunci cand merg sa-mi votez autoritatea paterna in primul tur de scrutin, o sa-l vizitez si pe candidatul care mi-a “imprumutat” ideea de slogan. Nu de alta, dar exista o chestie numita drepturi de autor, pentru care unii primesc bani buni. Si nu, nu sunt o persoana pretentioasa. Accept si cecuri. ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Care e sloganul?
Mult succes tatalui tau! :)

Ina spunea...

Sloganul pe care l-a pastrat, din cele 21 pe care i le-am trimis e "Nu e victoria mea, e victoria noastra". Mersi mult de urari, si eu ii doresc succes, dar ma indoiesc ca sloganul ii va obtine voturile. Oamenii l-au ales de doua ori pana acum si fara sloganuri geniale. Ba chiar si fara slogan, din cate imi amintesc :))