joi, 18 septembrie 2008

Din categoria: O mână spală pe alta şi împreună pun de-un hit


Mă uit pe blogul facultăţii mele, în speranţa că au publicat (după întârzieri de 100 de ani ) rezultatele examenului de masterat, când ...ce-mi văzură ochii şi auziră urechile? Noul imn al FJSC, interpretat de trupa „Happy Hour”.


Şi mă întreb şi eu ca tot prostu’: de unde are modesta noastră instituţie publică fonduri să scoată single-uri de mare angajament (spicuiesc doar printre versuri: „Din două vorbe te-am dat pe spate/ Ţi-am spus că sunt la publicitate!”)?


Dar apoi am fost luminată. Se pare că are ceva de-a face cu faptul că Măruţă o să iasă la pensie mai repede decât o să absolvească FJSC.


Nodge, nodge, wink, wink, say no mo’, say no mo’! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pot sa spun ceva rusinos... ?

Mie imi place :-P
Adica ok, versurile sunt zero (ca parca asta era si numele trupei. Poate de-asta l-au schimbat). Dar melodia are, asa, o alura de "a se canta de catre pustoaicele de clasa a 10-a - a 11-a, cu vise mari". L-am ascultat acum vreo saptamana, cand am gasit un link pe blogul lui Zoso. Si nu mi-a iesit din cap toata ziua.

Oricum, a fost mai ok decat acum vreo 2 saptamani, cand m-am intors de la o nunta fredonand "Bucata din mine, nimeni nu-i ca tine, ca tine fetita mea..." :) [blush]

Ganduri rusinoase, repet.

Pup in graba.

Ina spunea...

vaaaaaaaai andra,

ce-mi citira ochisorii? vezi ca vine anotimpul marilor spovedanii: sa nu uiti sa adaugi aste doua pacate capitale pe lista :))