marți, 28 octombrie 2008

Constatare


Știi că n-ai mai scris demult la tine pe blog dacă ți se întâmplă să intri și să verifici dacă nu cumva au apărut postări noi. =))


PS: Sunt ”corporatistă” în toată regula, ceea ce, într-adevăr, îmi consumă în prezent toate resursele, dar în același timp pregătesc lansarea unei ground breaking, thought sweeping, life changing philosophy (am pendulat între a o numi nouă religie sau filosofie de viață, și, în lipsa fondurilor pentru a ridica un templu, am rămas la filosofie de viață). O să împărtășesc cu voi această viziune eliberatoare asupra vieții (deja am primit rugăminți în acest sens), de îndată ce reușesc să-i formulez principiile guvernante și să-i stabilesc cartea de căpătâi (până scriu eu una :D). Rămâneți aproape.


3 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am o gramada de astfel de filozofii. Doar ca nu reusesc niciodata sa le urmez pana la capat... :)

In alta ordine de idei, multe "succesuri" in cariera ta corporatista si asteptam cu nerabdare filozofia ta. Doar sa nu ne dezamagesti cu "am hotarat ca ma dedic carierei si nu mai am nevoie de un barbat", sau invers. :P

Mihai spunea...

feet are swept, not thoughts!

Ina spunea...

jorjel,

da, m-ai ghicit ca de obicei. noua mea filosofie de viata e ca m-am hotarat sa ma dedic unui barbat si sa renunt la cariera. vreau, pe aceasta cale, sa-i multumesc elenei udrea ca m-a invatat sa dau cu mopul si sa crosetez, doua dintre singurele mele ratiuni in viata actuala. ...not.


mihai,

ce ti-e si cu oamenii astia care nu inteleg licentele poetice! ntz ntz!