miercuri, 26 noiembrie 2008

Make me babies


Mi-am petrecut câteva zeci de minute azi, vizualizând cum ar arăta un posibil urmaș de-al meu și de-al lui Adrien Brody. Sau Richard Gere. Sau (că tot e la modă) Barack Obama. Sau Johnny Depp. Și le-am încercat pe toate. Cum arăta dacă ar fi o fetiță? Dar dacă ar fi un băiețel? Apoi am luat la rând posibilitățile multiple de înrămare. Decizii, decizii, decizii.


Site-ul se numește (foarte puțin subtil) MakeMeBabies.com și toată joaca e gratuită. Pur și simplu uploadezi o poză cu tine și iubitul/iubita ta și poți avea un preview (scary, ce-i drept) a ce v-ar aștepta dacă v-ați aventura în nisipurile mișcătoare ale parenthood-ului.


Iar dacă de multe ori te-ai întrebat dacă posibila ta fetiță cu Marilyn Manson ar avea tenul lui delicat sau bărbia ta pătrățoasă, acum îți poți găsi răspunsul.


Iată mai jos o mostră cu progeniturile mele virtuale. Aren't they adorable?!


Brad junior seamănă mai mult cu mami. Deh, nu suntem toate Angeline...



Suri 2 e chiar drăgălașă. Tom are gene bune, definitely.



Charles junior nu și-a băgat degetul în priză. E doar la fel de fermecător ca (veșnicul prinț) Charles.



Deși niciodată nu m-am putut decide între Adrian Brody și Johnny Depp, nu vi se pare cam fishy asemănarea dintre posibilele lor odrasle?




2 comentarii:

Anonim spunea...

Oh, boy! :)) I mean... Oh, babies!

Am incercat si eu sa fac unul cu Angelina, bineinteles. Doar ca se pare ca Angelina e insarcinata cu al 4-lea copil al lui Brad in acest moment, si nu prea poate sa il proceseze si pe al meu. :(

PS: Wanna have babies with me? :> Iti trimit poza pe mail, si iti faci tu cont acolo si incerci. :))

Ina spunea...

jorjel,

As thrilling as that may sound, I've had enough mutant baby making. :)