luni, 15 decembrie 2008

Miss World 2008 sau Povestea plasticului


Nu știu dacă v-ați uitat la finala Miss World de sâmbătă. În caz că aveți o viață (spre diferență de alții care preferă să se baricadeze în casă când plouă), vă anunț cu regret că Miss World 2008 este o Barbie blondă de Siberia, pe numele ei Ksenyia Sukhinova.



Ei bine, individa asta (care, între noi fie vorba, îmi amintește de puștoaica blondă de la Rebelde, hihi) are drept țel în viață „to become a Supermodel” (aici o apreciez pentru că e sinceră și nu declară că vrea să vindece SIDA sau să salveze elefănțeii roz) și cred că poate vorbi ore întregi despre cât este de talentată ca sportivă sau cât de apreciată este la facultate. Nu spun că nu este drăguță, dar este ceva ce țipă PLASTIC! ori de câte ori mă uit la ea. În plus, correct me if I'm wrong, nu era modestia și înclinația către scopuri caritabile două dintre calitățile de bază ale Miss-urilor? Pe lângă talia de viespe, ochii mari și părul în cascadă, I mean.



Anyways, măcar una dintre tipele cu adevărat frumoase din concurs, Miss India, that is, s-a situat pe locul II.



Au mai fost câteva fete care mi s-au părut fie frumoase, fie interesante:


Miss Brazilia, care seamănă puțin cu Moni (sau Cindy Crowford, e discutabil)



Miss Israel, care mie îmi pare puțin franțuzoaică, don't you think? :)



Miss Liban, care, dacă nu și-ar încorda cu atâta încăpățânare boticul, ar fi chiar drăguță



Miss Mexic, care are un păr fabulos și e frumoasă foc



Miss Republica Dominicană



Miss Spania, care aduce puțin cu Angelina în unele unghiuri ;)



Pe de altă parte, au fost și niște tipe pe care, personal, nici ca hostesse la o gală pentru persoanele cu strabism nu le-aș recomanda. Câteva dintre non-frumusețile Miss World 2008 au fost:


Miss Bosnia și Herțegovina



Miss Cipru





Miss Maurițius



Miss Noua Zeelandă




și Miss Olanda (ouch!)



Or mai fi fost ele și altele, mie astea mi-au sărit mai tare în ochi.


Ca să încheiem într-o notă veselă, însă, trebuie spus că Miss Republica Molodva (că România bineînțeles că n-a participat, de ce ar face-o?) a fost destul de drăguță.



Ca notă informativă, Letonia a fost reprezentată de ...Ina. Și, chiar dacă n-o fi ea o frumusețe răpitoare, mă declar mulțumită. :)



4 comentarii:

Unknown spunea...

Din pozele astea inteleg ca nu prea-ti plac blondele :))

Ina spunea...

Neee...de unde ai tras tu asa o concluzie pripita? :))))

Adevarul e ca am vazut destule blonde superbe la viata mea, dar la editia asta a Miss World brunetele ruled. :D

A-30-something spunea...

Ina (Miss Letonia) mi se pare super frumoasa. Cel putin in comparatie cu rusoaica she kicks major ass!

Ina spunea...

Da, e frumoasa. Preferata mea a fost Miss Mexic si mi-a parut tare rau ca n-a ajuns nici macar in top 5 :(