vineri, 9 ianuarie 2009

And the Face Belongs To...


povesteam mai demult că am participat la o ședință foto pentru revista On, a cărei temă au fost bloggerii. Pentru că nu știu câți dintre voi au răsfoit revista, v-am pus mai jos paginile respective. Sper să vă placă. :) Noi ne-am simțit bine și doar puțini neuroni au fost vătămați în timpul shootingului.


Coperta cu Irene, Adi și Cătălin



Originalul nephotoshopat al spread-ului de deshidere (în care încă am trăsături umane, ceea ce nu se întâmplă în varianta publicată)



Spread-ul de deschidere al articolului (unde silueta mea ține locul celui de-al patrulea personaj al ședinței foto, Terorista). Dacă am învățat o lecție din vizualizarea acestor imagini e că yellow + my hips = total no no :))



Irene și Adi



Terorista ;) și Cătălin



Niciun comentariu: