miercuri, 18 martie 2009

Today's Shiznit (1)

Am primit deunăzi un link către o reclamă foarte, foarte simpatică, care mi-a făcut poftă să dansez și m-a lăsat cu un zâmbet mare pe față. Am trimis-o câtorva prieteni și colegi de birou, dar mi-a părut rău că nu o puteam împărtăși la și mai mulți oameni obosiți sau stresați.

Așa a apărut ideea acestei noi rubrici de blog, unde shiznit e short form pentru
This is the shit, isnt't it? Adică o adunătură de știri mai mult sau mai puțin funny, melodii drăguțe, reclame interesante, gossip, trenduri, totul sub forma unei liste. Today I give you the first Today's Shiznit. Watchha think? :D

Campanie genială. În Rotterdam, dacă așezi poponețul pe banca din stația de autobuz, riști neplăcuta surpriză să-ți vezi greutatea afișată în toată splendoarea ei pe pereții laterali ai stației. ”Vinovații” sunt copywriterii agenției N=5, care au realizat o campanie publicitară pretty damn brilliant pentru un lanț de săli de fitness local, Fitness First. Sursa aici.

Fotomodele în șomaj? Japonezii (cine alții?) au inventat spaima fotomodelelor de pretutindeni (și nu, nu este o porție de cartofi prăjiți cu o friptură scăldată în grăsime): primul robot-manechin. Gata cu fițele, gata cu aerele de divă, gata cu celebrul refuz de a nu se da jos din pat pentru o sumă mai mică de 6 zerouri. Modelele pot respira ușurate, însă, cel puțin o perioadă. Robo-manechina nu are decât 1.50 în înălțime și mai și costă 200.000 de dolari. :P

You go, Gn! Criza economică mondială a afectat și lumea modei. Mai toți designerii au început să recicleze sau să-și confecționeze creațiile din materiale ieftine și/sau naturale. Nu și Andrew Gn, ale cărui rochițe colorate (de peste 15.000 de dolari fiecare) îmi înseninează zilele ploioase. Click aici pentru un slideshow din Vogue cu colecția sa de primăvară 2009. Nu-i așa că e divin?

Desperate Housewives pe pânză. Cineva spunea că picturile suprarealiste ale lui Amy Bennett seamănă cu filmele lui David Lynch: cu cât te uiți mai mult la ele, cu atât ți se par mai puțin în regulă. Pentru mine, scenele dezolante ale suburbiei imaginate de Amy (un bărbat ce stă singur noaptea într-o piscină goală, cineva care fuge de la locul unui accident, un alt individ săpând un mormânt în spatele grădinii) îmi amintesc de Nevestele Disperate. :P

Dansează-ți dreptul la telecomandă! Coșmarul oricărui sedentar obez: un covor de dans în locul unei telecomande clasice. Când oamenii se vor mira de incredibila ta formă fizică le poți destăinui secretul: îți place să ”sari” peste reclame. Ahahahaha! :))

Barcelona rocks! Dacă nu v-ați convins de asta vizionând Vicky Cristina Barcelona aveți timp să vă răzgândiți ascultând melodia mea preferată zilele astea, We're from Barcelona a trupei I'm from Barcelona. Dragoste la prima audiție, vă asigur!

Trist. Se pare că actrița Natasha Richards, soția lui Liam Neeson, este în moarte clinică în urma accidentului de ski suferit luni. Sursa aici.

Papa și prezervativele. Întreb și eu ca prostul: când Papa trebuie să facă o declarație publică, nu e nimeni să-i corecteze compunerea de acasă? Altfel cum poate ajunge să spună asemenea inepții?

Busted! Time a făcut o listă cu cei 25 de vinovați pentru criza economică mondială. Așa am aflat și eu cine e responsabil pentru trecerea mea de la hârtia igienică cu aromă de piersici la cea simplă, roz. Shame on you, people, shame on you!

Kitchenheimer's. De când am descoperit Urbandictionary, mi se pare la fel de addictive precum ciocolata Ritter. Cuvintele de azi: kitchenheimer's și dejabrew. :)))

Niciun comentariu: