joi, 29 aprilie 2010

A aparut Tabu de mai!

De cateva zile il stresez pe nenea de la chioscul de ziare cu aceeasi intrebare : «A aparut Tabu de mai?». La un moment dat il exasperasem atat de tare incat cred ca era pe punctul de a-mi cere numarul de telefon sa ma anunte direct cand il primeste. :D

Azi, insa, m-a asteptat cu un zambet (ma rog, si cu o tigara in coltul gurii, dar detaliul asta e mai putin semnificativ): aparuse revista! [Multumesc pe aceasta cale lui nenea de la chioscul de ziare ca ma suporta si promit sa nu il mai stresez pana in iunie :D].

Sunt atat de entuziasmata pentru ca am contribuit si eu la acest numar aniversar (8 ani de Tabu!) cu doua articole. Primul face parte din dosarul Tabu, dosar ce contine povestea a patru femei care au trecut prin diverse transformari fizice sau psihice, devenind femeile puternice pe care le puteti admira si voi in Tabu.

Articolul meu o prezinta pe Ina Todoran, pe care am descoperit-o datorita blogului ei. Ina este un om frumos din toate punctele de vedere, cu care mi-a facut mare placere sa vorbesc (din pacate doar telefonic, pentru ca ea locuieste la Targu Mures), si pe care abia astept s-o intalnesc cu urmatoarea ocazie cand merg in Ardeal, la bunici.


                 
 Cat despre al doilea articol, absolut intamplator, are legatura tot cu gastronomia. Am scris despre slow food, ca alternativa la fast food, despre ce inseamna acest curent, cum a aparut, ce beneficii are, si unde puteti manca slow in Bucuresti. Bineinteles ca am scris despre Violeta si a ei Vintage Kitchen, dar si despre Targul Taranului de la ARK Bursa Marfurilor, pe care l-am descoperit de curand, si unde vreau sa ajung atat pentru bunatati, dar mai ales pentru a povesti cu oamenii de acolo.


Sper sa va bucurati de acest numar special de Tabu si astept cu mult entuziasm impresiile voastre. :)

7 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo, bravo!
Daca imi cumpar si eu Tabu-ul pe mai (de la alt chiosc :-)), vin sa-mi dai autograf :-)
Sa ne povestesti cum a fost la Targ.

Ina spunea...

Madelin,

Nu prea stiu cum se face cu autografele, dar ma pricep de minune la imbratisari. >:D<

Cat despre targ, poate mergem in gasca. ;)

adinutz micutz pufos..ninge peste tine spunea...

wow!! ia-mi si mie un numar!! platesc dublu :D nu stiam ca scrii pt Tabu!! felicitari!!

adinutz micutz pufos..ninge peste tine spunea...

m-am zgait o vreme la articole, nu inteleg ce scrie din poze :p ma bucur ca ti-a placut si tie blogul Inei, eu o citesc de multa vreme, de aceea i-am si propus retele la concurs, sa fie macar vazuta si de restul, mai "carnivori" :) chiar daca nu se decid sa devina raw vegan, pot macar sa isi schimbe parerea despre cum arata o prajitura raw de exemplu si de ce nu, sa o incerce!

Ina spunea...

Adinutz ametitus,

Nu sunt "poze", sunt scan-uri. :) Daca dai click pe ele, poti citi linistita articolele in intregime, de-asta le-am si pus.

Cat despre Ina, da, tie si concursului tau de pe bucataras va datorez faptului ca am cunoscut-o. Like they say, everything happens for a reason. ;)

ILANA ANDREEA spunea...

Eu nu mai cumpar de mult acest gen de reviste - la un moment dat mi s-a parut ca s-au blazat rau de tot (aceleasi idei, aceleasi articole...)...Insa tu m-ai facut curioasa! Tu si Ina, pe care o admir de cand ii citesc blogul! Sefii de la Tabu ar face bine sa afle chestia asta! :))

Ina spunea...

ILANA ANDREEA,

:) Multumesc mult pentru apreciere.