Ce faceti vineri dimineata? Daca sunteti in drum spre Vama, good for you. Daca sunteti in Bucuresti insa, ar fi pacat sa ratati urmatorul eveniment.
Vineri dimineata, la ora 9, cand traficul e in toi, o fata va face dus. Nu oriunde, ci in inima Capitalei, in Piata Universitatii. Si nu oricum, ci intr-o cabina de dus suspendata.
Initiativa apartine revistei Tabu si vizionarului ei redactor-sef, Cristina Bazavan. Pe blogul ei, Cristina povesteste cum i-a venit ideea acestui concurs si cat a asteptat pana a reusit sa-l puna in aplicare.
Vineri dimineata, la ora 9, cand traficul e in toi, o fata va face dus. Nu oriunde, ci in inima Capitalei, in Piata Universitatii. Si nu oricum, ci intr-o cabina de dus suspendata.
Initiativa apartine revistei Tabu si vizionarului ei redactor-sef, Cristina Bazavan. Pe blogul ei, Cristina povesteste cum i-a venit ideea acestui concurs si cat a asteptat pana a reusit sa-l puna in aplicare.
Cat despre tanara temerara care se va dusui la inaltime cu sute de ochi asupra ei, identitatea ei este inca incerta.
O puteti alege prin vot pana maine, din cele doua finaliste ramase in cursa. Din pacate, preferata mea, Ileana, s-a retras din competitie. O fi sejurul ala la Barcelona atragator ca premiu, dar si eu m-as gandi de doua ori inainte sa-mi sapunesc hm, umerii in plin km 0 al Romaniei. :)
Sa ne vedem sanatosi si cu ochii bulbucati vineri dimineata la Universitate, zic! :)
7 comentarii:
de mult n-am mai vazut o idee atat de cretina si de nepotrivita cu brandul, si spun asta in perfecta cunostinta de cauza, ca unul care a avut grija o perioada de binele lui Dove... ce pana mea are ideea asta de CanCan sau OTV cu femeia obisnuita pe care o propune Dove ca alternativa reala la manechinele photoshopate? si ce femeie gaseste acest PR stunt ca fiind sexy, sau macar interesant? ok, imi imaginez ca taximetristii din targetul lui Buzdugan de la Zu o sa saliveze la demoazela aia, dar come on, how low can you go?
Florin,
Mie mi se pare pur si simplu o chestie de fun, care, intr-adevar, are legatura mai mare cu brandul Tabu decat cu Dove. Dar trebuia si fata aia sa se sapuneasca cu ceva, daca tot urca acolo, nu? :))
PS: Voiam sa glumesc putin in legatura cu intrebarea ta retorica (pe principiul she actually goes pretty high) dar n-as vrea sa te supar si mai tare :)
frankly, pentru un brand care, spre exemplu, nu se baga din principiu in concursuri de frumusete deoarece sunt diminishing pentru femei, sa se asocieze cu o asemenea actiune ultra misogina, care coboara femeiea exact acolo de unde incearca sa iasa de decenii bune, si anume in zona de simplu obiect sexual, mi se pare absolut scandalos
in plus nu vad absolut nimic relevant nici pentru Tabu in a pune o duduie sa faca dus intr-o colivie la Universitate, really... adica daca era un stunt Maxim sau FHM, mai intelegeam, dar ce treaba are femeia puternica elogiata de Tabu cu o scamatorie din asta ieftina?
Ok, cu prima parte sa spunem ca sunt de acord.
Cat despre partea a doua, banuiesc ca nu are legatura cu femei puternice sau slabe, ci cu femei care sunt lipsite de inhibitii si accepta provocari de gen for fun. Promit insa sa rog chiar pe cineva din partea Tabu sa-ti raspunda la nedumerire. :)
pai atunci daca vorbim doar de femei lipsite de inhibitii si pline de exhibitii, eu zic sa facem o lupta cinstita in miere sau ciocolata (fully naked, evident), urmata eventual de o parada de costume de iepuras si... oh, wait! asta e de la alta revista... :))
anyway, eu zic s-o lasam moarta, mai ales ca vad ca tu ai legaturi profesionale cu ei si esti oarecum biased
ah, and one more thing: se pare ca si altii impartasesc aceeasi parere cu mine
Florin,
Scriu pentru Tabu din cand in cand, de placere (ultima data a fost acum vreo 2 ani). Asa ca e mai mult o chestie de pasiune decat de profesie. :)
Oi fi putin biased, nu zic nu, pentru ca imi place Cristina si ce incearca ea sa faca cu revista asta.
Si da, normal ca e un PR stunt, dar daca te uiti in trecutul nu foarte indepartat al revistei (octombrie-noiembrie gen), cred ca ii poti intelege ratiunile.
Ca se putea si mai bine, cu o actiune si mai relevanta pt brand, sunt perfect de acord. Pana una-alta, actiunea va realiza ceea ce si-a propus - cat mai mult wom. Cat despre consecintele asupra imaginii brandului, ramane de vazut.
palatulsutu a fost acolo :P
http://www.flickr.com/photos/sutu/4564784599/in/photostream/
Trimiteți un comentariu