luni, 17 mai 2010

Ce viseaza fetele

Urmatoarea conversatie a avut loc intre mine si Ligia in dimineata asta pe YM si demonstreaza, daca mai era nevoie, ca atunci cand vine vorba despre ce le-ar face fericite, imaginatia femeilor nu cunoaste limite. :)

Ina: fata fata
Ina: n-am chef de nimic azi, fata fata
lig: fata fata nici eu
Ina: si e frig, fata fata
Ina: si e urat
Ina: si eu vreau in pat
Ina: si trebuie sa facv chestii funny si creative
Ina: si n-am chef
lig: daaaaaaaaa, pat, cald, film, fara disertatie :D
Ina: :D
Ina: si sandvisuri calde
Ina: sau ciocolata
Ina: sau sandvisuri si ciocolata
lig: fara sa se puna pe fund
Ina: :))
Ina: fara
lig: 8->
Ina: de fapt, cu cat mananci mai mult, cu atat sa fii mai fit
lig: :))
Ina: si sa-ti straluceasca fata
lig: =))
Ina: la modul bun
Ina: si sandvisurile calde cu sunca si cascaval sa-ti intareasca parul
Ina: si sa fie recomandate pentru vedere
Ina: sa contina undeva in substrat vitamina A
Ina: :D
Ina: si pizza sa fie buna pentru oase
lig:  :))
Ina: sa fii nevoit sa mananci prosciutto e funghi sa te feresti de osteoporoza
lig: si dulcurile sa faca bine la ficat
lig: si sa scada colesterolul din sange
lig: de fapt
lig: sa nu mai existe colesterol
Ina: sa aratam colesterolul nepotilor la muzeu
Ina: la sectiunea "elemente preistorice"
lig: :)))))
lig: si celulita la fel
Ina: sa mai fie o singura femeie cu celulita in lume
Ina: si aia sa castige milioane si sa mearga cu circul
Ina: sa se inghesuie lumea sa vada "Femeia cu Celulita"
lig: :))
lig: auzi
lig: daca tot suntem aici
lig: punem in muzeu si PMS?
lig: ;;)
Ina: :))
Ina: nu, de ala avem nevoie sa ne triem barbatii
Ina: aia care ii fac fata vs aia ca nu-i rezista
Ina: selectie naturala, baby
lig: =)))))))))

PS: Voi ce vreti sa mai punem in muzeu? Nu de alta, dar daca tot avem rafturi, e pacat sa stea goale. :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

:)

Subscriu, mai ales ca mi-am inceput ziua facandu-mi un sandvis cald cu cascaval, iar dulciurile sunt singurul meu viciu (daca nu punem la socoteala si internetul).

Doar ca eu as pune la muzeu nu numai PMS-ul ci si ciclul insusi - femeiele sa aiba ciclu si ovulatie doar atunci cand doresc ele sa aiba copii.

Ina spunea...

bughimamborag,

Din punctul meu de vedere, putem sa incuiem menstruatia intr-un dulap la muzeu si sa aruncam cheia. :)

Ar suferi insa din cauza disparitiei ei cele care o folosesc drept scuza. :))

Retete de prajituri spunea...

deci, fetele viseaza la ciocolata, stiam deja :p

Ina spunea...

Retete de prajituri,

Numai atunci cand respira. :))