luni, 10 mai 2010

Cine suna de dimineata, la dermatolog ajunge

Sa-ti faci o programare la un dermatolog bun in Bucuresti se poate dovedi la fel de dificil ca a avea un tête-à-tête cu Papa Benedict al XVI-lea. Stiu insa pe cineva care a intrat in apartamentele Papei (ma rog, pe vremea lui Ioan Paul al II-lea, dar orisicat), asa ca incep sa cred ca am sanse mai mari sa primesc binecuvantarea papala decat sa ajung in fata dermatologului.

Cum am ajuns la concluzia asta, va intrebati? Pai sun eu pe 26 aprilie la o clinica de dermatologie pentru care am primit super recomandari si incerc sa fac o programare la medicul lor minune.

Tipa de la celalalt capat al receptorului ofteaza cand aude doctorul pe care il solicit si ma intreaba daca nu vreau pe altcineva. Nu. Sigur? Toti sunt numai unul si unul. Sunt absolut convinsa, dar eu nu vreau unul si unul. Vreau numai unul. Fix pe ala unu. Din pacate domnul doctor are agenda plina deja, pentru programare trebuie sa sunati dimineata. OK, maine dimineata? Nu, pe 10 mai dimineata, aia e urmatoarea data la care se fac programari. Peste doua saptamani?! Pai n-as putea sa fac o programare in avans, pentru saptamana aia? Nu, imi pare rau, asa e procedura la noi. Biiiiine.

Azi dimineata imi suna reminderul la 9. Eram in autobuz, asa ca ii dau postpone, sa-mi sune la 10. La 10 sunt prea ocupata, asa ca il aman pentru 11. La 11, in sfarsit, gasesc doua minute libere si sun. Pai azi ati sunat prea tarziu. Dar n-ati spus pe 10 mai dimineata? Ba da, domnisoara, dar mie intre 9 si 9.30 dimineata mi-au sunat non-stop trei linii telefonice. Nu mai am niciun loc liber. Si cand pot sa fac programare din nou?, am intrebat eu cu o speranta prosteasca in voce, de parca n-as fi stiut raspunsul. Pe 24 mai. Dar sa fie dimineata. Pana in ora 10, ca dupa aia mai puteti abia in... Iunie, da, stiu...

Asa ca acum am pus reminder pe ambele telefoane pentru data de 24 mai, la ora 8.00 dimineata. Poate vi se pare o ora prea matinala, dar traim intr-o lume dura, in care nimeni nu joaca dupa reguli. Si eu o sa obtin programarea aia pe 24 dimineata, whatever it takes. Papa Benedict al XVI-lea mi-e martor.

Niciun comentariu: