marți, 16 noiembrie 2010

Despre cum printul William se insoara si eu n-am murit

Fetelor, nu-mi spuneti ca you didn't see this coming. Eu am vazut-o dar am preferat sa inchid ochii. De-acum insa, lucrurile sunt oficiale.

Pe Wills l-a mancat genunchiul luna trecuta, s-a pus pe el, a spus mumbo-jumbo, Kate a sarit cu "Yes! Yes! Yes" si alea iacta est. (Vorba aia, sa tot fie vreo 7 ani de cand asteapt momentul respectiv. Stiati ca britanicii au botezat-o "Watie Katie" din acest motiv? Raii! :-) )

Ei bine, primul lucru pe care l-am facut dupa ce am aflat vestea logodnei oficiale a fost sa-mi anunt prietenele pe Facebook. Asta pe principiul "impreuna suntem mai puternici". Mai jos aveti un fragment relevant pentru modul in care fetele fac fata durerii, gasesc resurse interioare sa rade in aceste clipe grele si isi fac chiar si planuri de viitor (a se citi "trec la stalkuirea altor capete incoronate, inca available" :D).


Despre cum am ajuns ca de la intristarea pricinuita de vestea insuratorii lui William sa sarbatorim vineri cu Cosmopolitans faptul ca eu sunt inca in viata, mai jos. :-)))

Brusc, ziua de azi e parca mai frumoasa! Poate ca se insoara William, dar, la naiba, eu cel putin sunt inca in viata. :-) )))))))

4 comentarii:

uneori, sunt ioana. spunea...

7 ani a asteptat?? wow...

Ina spunea...

Pai sunt impreuna din 2001. Dupa vreo 2 ani cred ca orice fata incepe sa-si faca sperante. :))Ca sa nu mai spun ca, ori de cate ori Casa Regala voia sa anunte ceva, tabloidele sareau cu titlul logodnei pe prima pagina. Nu cred ca bietei fete i-a fost usor in ritmul asta...

Mushu :) spunea...

Eww...Willy e chiar urat :))

Ina spunea...

Draga Mushu, permite-mi sa-ti atrag atentia asupra faptului ca tu ai doar 14 ani. :)

Aproximativ la momentul in care tu scoteai capul in lume, mie incepea sa-mi placa de William. Crede-ma, deci, ca de-a lungul celor 5-6 ani in care l-am stalkuit (interval in care vreau sa precizez ca avea si tot parul in cap) a cunoscut si momente bune. Ca acum are alopecie si a inceput sa semene tot mai mult cu hidosul de tac'su, c'est la vie. Cred ca e modul Atotcuprinzatorului de a ne usura durerea (vb aici de miile de fane si ex-fane) pentru pierderea lui. :)

PS: Sa stii ca si Bieberache o sa cheleasca la un moment-dat. :)))))