joi, 3 martie 2011

Tabu Oscar Party

Pentru ca tot v-am povestit zilele trecute aventurile prin care am trecut cu rochia mea de Bridget si de dragul Anei, iata cateva imagini simpatice de la Tabu Oscar Party 2011 (in caz ca ati uitat, vorbim de anul in care The King's Speech a luat cele mai importante premii la care fusese nominalizat :P).

Petrecerea s-a tinut la Readers Cafe, in incinta Metropolis Center. Mai jos puteti vedea cladirea, pe care era proiectat "Oscar Tabu".


Iata si cateva dintre pozele simpatice facute la panoul de la intrare:

My better Tabu half, Andreea :-) 


Unul dintre cele mai stylish & fun cupluri pe care le cunosc - Anna si Alex:


Carmen, in tinuta care mi-a placut cel mai mult, chiar daca n-a fost neaparat eleganta, ci mai playful:


Rochia mea si cordonul ei bridgetjonesian [poza a fost crop-uita pentru ca expresia mea hilara sa nu va distraga atentia de la obiectul in discutie :P]



In general, doamnele si domnisoarele played it safe si au ales clasicul negru:



Iar unele dintre ele pareau chiar coborate de pe Covorul Rosu:


Mini-tartinele au fost dementiale:


Muzica lejera si perfecta pentru conversatie:


Iar cocktailurile Inception delicioase :D  


Toata lumea a aratat si s-a simtit bine, motiv pentru care imi tot suna in cap Shiny, Happy People :-)





Si, bineinteles, pentru ca trebuia sa existe drama, a fost organizat un concurs cu tinutele invitatilor. La sosire, fiecare era pozat, iar fotografia respectiva era pusa pe un panou si votata. Marele premiu a fost superba rochie de mai jos de la 109, in valoare de 1700 de lei.


Iata cata tensiune a existat in timpul votului  :-)))


Castigatoarea tinutei a fost domnisoara cu rochia albastra, despre care spuneam ca parea sosita de pe Covorul Rosu. ;-)

Si iata-i si pe cei cativa temerari care au rezistat pana in zori


'twas a swell of a party, pacat ca n-a mai ajuns si Colin Firth, cum mi-a promis. :-)))))))

7 comentarii:

Anonim spunea...

hai mai ca rochia ta a iesit superb :)
modesto!

Ina spunea...

@dobrecatalin,

Mersi! Imi place sa cred ca in realitate arata mai putin sifonata. :D

hanat spunea...

how very medenicious :)

dorina spunea...

Hei!
Era chiar draguta rochia ta!(putin cam sifonata poate, dar in rest e chiar ok).
De ce ai sters poza cu Cristina?
Ai uitat sa o prezinti pe domnisoara roscata cu rochia albastru aprins. Mie rochia ei mi s-a parut cea mai frumoasa, desi nici nu am vazut-o foarte bine.
Ma amuza teribil povestile tale cu dieta, mama, bunica etc.
Ai un talent incredibil la scris.

Ina spunea...

@Dorina,

Era matasae, deci s-a sifonat imediat ce m-am urcat in taxi. Totusi, pe bune ca in realitate arata mai bine. :)

Cat despre fata in albastru, nu stiu cine e si nu am gasit poza cu ea la panou dar si mie mi-a placut mult culoarea.

Si mersi frumos pentru apreciere. Ma amuza sa scriu despre chestii lame si superficiale si ma bucur ca va amuza si pe voi. :)

hanat spunea...

how very mondenicious!
I mean :P

MissRhyne spunea...

Rochia ta mi s-a părut cea mai potrivită ocaziei. În rest, mă bucur să constat că în comunitatea 'fashion' (în lipsă de alt termen mai inspirat momentan) nu se suferă aşa tare de ţinută. Dacă domnişoarele din poza 6 şi cea din poza 7 pot coexista la acelaşi party fără să fie vreuna biciuită cu poşete după, lumea e destul de relaxată. Am observat asta la mai multe petreceri.
Niciuna dintre ţinute nu e mişto în pozele-astea (mai puţin tricoul cu buldoguţ, care joacă în altă ligă), dar sunt convinsă că arată mult mai bine în realitate. Deh, nu toţi avem înclinaţii de supermodel sau divă să prezentăm o ţinută frumos la poză :)