vineri, 30 septembrie 2011

Cherchez la femme

Intr-o ora plec spre Balul Mascat Redd's de la Palatul Bragadiru. Abia astept, n-am mai fost acolo de la Balul de Absolvire a Facultatii!

Am inteles ca o sa primim masti la sosire, asa ca si daca vreau sa va spun cum o sa arat si tot nu pot. :-) Ca sa nu mai spun ca port o rochie neagra, cum poarta probabil si 90% dintre fetele de acolo. 

Daca vreti sa ma gasiti, totusi, nu cautati fata cu tatuajul cu dragon, nici pe cea cu cercelul de perla, ci fata cu colierul de cristale.  ;-)

Indiciul subtil e mai jos:


PS: Superbul colier cu cristale Swarovski este opera talentatei Florina Erimescu de la Josephine. L-am comandat acum trei ani, de Craciun, pentru a-l face cadou, dar odata ce l-am vazut n-am mai putut sa ma despart de el. In seara asta e prima data cand il port, asa ca sper sa-mi poarte noroc. Va povestesc maine daca a fost asa sau nu. :-)

Later Edit: un bal, patru cluburi (Vault, Tralala, Club A - hehe si Control) si vreo 7 beri si cocktailuri mai tarziu, pot spune ca mi-a purtat noroc. Dar e genul de noroc caruia pot sa-i fac fata doar o data pe an. Prin urmare colierul merge in sertar si va iesi de acolo abia peste ceva vreme. :-)

6 comentarii:

Andrada spunea...

mda, se pare ca o sa detin in curand recordul ,,postul si comentariul". Si eu sunt fan Florina Erimescu, mi-a facut accesoriile pentru nunta & cununie civila (ca tot ziceam numa de nunti in ultimele doua comentarii).

Ina spunea...

Andrada, se pare ca am/avem o treaba cu nuntile. :)) Dap, tot ce am vazut pe site-ul Florinei la capitolul accesorii pentru mirese a fost superb. Esti si tu acolo? Sa te admiram. :)

Florina spunea...

Awwww... <3 De cand nu am mai vazut colierul asta, chiar e de la inceput de tot :D
Nu vrei tu sa iti fac un altul la care sa imi folosesc toate tehnicile noi de lucru invatate de atunci? ;)

Ina spunea...

Florina,

Iti dai seama ca intrebarea ta este, practic, retorica. NORMAL! :)) Pana sa ajung la colier, insa, imi doresc de mult timp o cordeluta facuta de tine. Stiu si modelul. :D Oamenii mei o sa-i contacteze pe oamenii tai luna viitoare. ;)

Andrada spunea...

sunt, sunt...:) http://www.josephine.ro/2011/09/14/mireasa-andrada-flori-matase-josephine-mariage-voaleta-cristale-swarovski/ :P. Pai eu clar am ceva cu nuntile, ma gandesc sa ma apuc sa le organizez si sa fac nunti frumoase... sniff...sunt aceasta jenifera lopeza nedescoperita inca...

Ina spunea...

Oooo, esti superba, Andrada! Chiar am admirat pozele respective pe site, dar abia acum am facut legatura cu numele. :)

PS: Si ai dreptate, fotografa rocks. :)