duminică, 11 septembrie 2011

Flori, fete si gadget-uri

Joi am fost la un eveniment de presa organizat de Logitech pentru a face cunostinta jurnalistelor glossy cu noua gama de periferice Color Collection (mouse-uri, tastaturi si webcam-uri cu design girlie sau elegant).

Recunosc ca nu m-am dus acolo cu prea mare tragere de inima din mai multe motive. Primul ar fi ca nu-mi plac evenimentele de presa. Oricat ar fi de draguti organizatorii (si de cele mai multe ori sunt hiper-draguti), partea aia de socializare fortata ma oboseste mereu. Al doilea motiv e ca nu prea eram intr-o stare de spirit foarte roz. Daca mai adaugati la asta faptul ca aproape orice are legatura cu tehnologia ma plictiseste de moarte, aveti o imagine destul de buna a starii mele de spirit cand am ajuns la Gradina OAR, locul de desfasurare al evenimentului.

Din fericire, m-am inselat total atunci cand mi-am imaginat ce o sa urmeze. Cei de la Logitech ne-au pregatit un atelier de design floral cu o minunata doamna de la Splendor (din pacate nu i-am retinut numele). Asa ca am petrecut o ora si ceva printre cocktailuri de toate culorile, taind tulpini de cale si orhidee si razand cu o gasca de fete foarte simpatice. Din cauza unui handicap initial, aranjamentul meu floral a ajuns in cele din urma vedeta serii. O sa vedeti de ce in imaginile de mai jos. :-) 

La plecare am primit o tastatura wireless K360 si un mouse wireless M325, ambele editie limitata. Stiti cum am spus la inceputul acestui post ca orice are legatura cu tehnologia ma plictiseste de moarte? Ei bine, imi retrag cuvintele. Atunci cand orice are legatura cu tehnologia se asorteaza cu trusa mea de make-up, e cu totul alta poveste. :D 

Si iata si imaginile. Asa au aratat mesele inainte sa ne punem noi pe treaba. 


Iar acesta este zambetul meu de you guys are really awesome, but I really don't want to be here, in primele minute de la sosire. Daca o sa ne intalnim la vreun eveniment de presa, o sa-l recunoasteti. :-) 


...si ne-am pus pe treaba. Distanta pe care o pastrez fata de bietul bat de bambus si mana pe care mi-am chircit-o protectiv sunt sechele lasate de orele de lucru manual din clasele I-IV, in care mereu reuseam sa-mi lipesc degetele unul de altul sau sa-mi capsez rochitele. Oi fi avand eu multe talente, dar indemanarea n-a fost niciodata unul dintre ele. 


Si cam asa arata masa la 5 minute dupa inceputul atelierului. Sa nu subestimati niciodata cat haos pot crea 20 de gagici daca le puneti in mana cocktailuri si flori. :-)  


Si o vedere de ansamblu asupra gastii de decoratoare florale. Dap, a fost la fel de distractiv pe cat arata. 


Asta pana undeva aproape de final, cand am realizat ca mi-am epuizat stocul de flori si frunze care-mi fusese atribuit, dar o facusem intr-un mod atat de neinspirat incat ghivechiul meu avea popoul gol. :-)  Ideea era sa folosim frunzele pentru a masca buretele in care infipsesem florile. Pentru ca pe langa simtul orientarii imi lipseste si cel al proportiilor, m-am trezit cu un buchet cat se poate de bogat in fata, dar gol in spate.

Mai mult disperata decat inspirata, m-am trezit ca iau niste tepuse cu care fixasem orhideele in ghiveci si tepuiesc cativa struguri din bolul de pe masa. Rezultatul final au fost trei frigarui cu struguri, doua monocolore si unul bicolor (da, la asta m-am intrecut pe mine insami), care mi-au tranformat aranjamentul golas in tinta tuturor laudelor. Cateodata e minunat sa ai doua maini stangi. :-) Si iata si frigaruile in close-up.


Bineinteles ca la final, mandre nevoie mare, ne-am pozat cu rezultatul muncii noastre. Eu am facut o poza cu Sana, pe care sincera sa fiu, nu pot s-o sufar. :P Nu, nu doar pentru ca m-a taiat din poza de aici (desi sunt jignita, da? chiar aveam a good hair day!) ci mai ales pentru ca 1. scrie f f misto, mai f f misto decat mine, credeti-ma, 2. a fost in Bali, 3. scrie f f misto, dar asta parca am mai zis-o. :-) 


Ajunsa acasa, extenuata dar multumita, i-am daruit arajamentul-vedeta lui Chris, care-si sucise piciorul si avea nevoie de un motiv sa zambeasca. Nu inainte sa-l pozez si frontal, sa ramana pentru posteritate. :-)


Si iata si cateva dintre mousii si tastaturile care mi-au placut mult de tot.





PS: Gasiti perifericele astea adorabile si colorate la Media Galaxy, Flanco si Domo, cu preturi cuprinse intre 87 si 129 lei. Daca aveti o prietena/sora pasionata de gadget-uri, e o buna idee de cadou de Craciun. Dar tot mai bine zic eu ca o sa arate pe biroul vostru. ;-)

3 comentarii:

Andreea spunea...

deci asta cu strugurii in tepusa...asa ceva...ahahahahaha

Ina spunea...

Se numeste arta, dom'le. Arta de cel mai inalt nivel. :)))))

ChriSmilla spunea...

si Chris iti multumeste si de dragul frumosului ghiveci i-a trecut si piciorul :)

ps. si-am mancat si strugurii!!!