luni, 12 septembrie 2011

Good girls gone (terribly) bad

Saptamana trecuta am avut o mini-sedinta foto impreuna cu Andreea si Diana, colegele mele de la Tabu (continuare celei despre care v-am povestit aici).

Pentru ca fotografiile trebuiau sa ilustreze un articol despre creme Nivea (de fata si corp), am plecat de acasa imbracata cu un maiou si niste blugi si incaltata cu o pereche de balerini. Dar, pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la studioul foto, am ajuns sa pozez intr-o rochie de 1.000 de euro si cocotata pe tocuri de 15 cm. Oh, well, am avut si zile mai proaste. :-) 

Nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat daca nu m-as fi intalnit inainte de sedinta foto cu Andreea, care, trezindu-se in dimineata respectiv cu sentimente de diva, a decis sa se imbrace intr-o rochie neagra cu pantofi.
- Si eu ce fac acum?! N-am timp sa ma duc acasa sa ma schimb, i-am reprosat.
- Relax, honey. La studio e acum un shooting de fashion, sigur gasesti ceva acolo sa arunci pe tine.  

Intr-adevar, studioul foto era transformat intr-un rai al fashionistelor de pretutindeni, cu rochii Diane von Furstenberg si Dolce & Gabbana atarnand nonsalant pe umerase si perechi de Gucci, Louboutin si Casadei asezate cuminti pe masa. 

In cele din urma m-am strecurat intr-o rochie neagra cu vreo 2 numere mai mica si am incaltat o pereche superba de pantofi cu vreo 2 numere mai mari (manechinul respectiv purta, ca orice model de 1,80 m care se respecta, marimea 40 la picior). Stiti cum se spune: you can't have them all. :-) 

Mai jos puteti admira rezultatul sedintei foto private, pe care Andreea si cu mine am realizat-o in paralel cu cea oficiala. Peste ani, nepotii nostri vor putea spune orice despre noi, mai putin ca bunicilor lor le-ar fi fost vreodata teama de ridicol. :-)

Explicatiile foto cu italice sunt preluate de pe pagina de Fb a Andreei, celelalte imi apartin. 

Vaduvele negre ale revistelor glossy. 

Trebuie sa precizez ca la poza asta, ca si la urmatoarea, indicatiile stilistului nostru, Adi, au fost: "Andreea, stai serioasa, ca la buletin. Ina, tu fa ce vrei". Evident, a iesit asta: 


Iar aici Andreea isi proba privirea de ingeras inocent, in timp ce la mine puteti admira a mrrr look gone wrong. :-))) Cred cu tarie ca n-as putea obtine un mrrr look decent nici daca viata mea ar depinde de asta.

 
Iar asta e poza mea preferata cu Andreea, pentru ca a reusit sa-i surprinda putin din natura solara. :-)  




"Give a girl the right shoes and she can conquer the world", spunea la vremea ei o blonda celebra. Mai jos o puteti admira pe blonda mea preferata in timp ce ia startul catre summitul G8. :-)))

 
Dedesubt am surprins-o pe colega noastra, Diana, in timp ce-i retusa look-ul modelului meu. Nu va pot da o explicatie pentru existenta acelor casti, dar comentariul Andreei vizavi de aceasta imagine a fost "I-auzi, ia, antena satelor". Cred ca este suficient. 


Poza de mai jos a fost facuta inainte sa ma urc pe uneltele diavolului care sunt orice pereche de pantofi cu tocuri peste 10 cm (15 cm, in cazul alor mei). De unde si atitudinea relaxata, pe care aveam s-o pierd in curand.


Primul cadru pe tocuri. Zambesc, intr-adevar, dar cred ca ochii mei mariti dublu fata de dimensiunile lor obisnuite indica starea de usoara panica in care ma aflam. Ca sa nu mai zic nimic de umarul ce pare dislocat. Cum o reusi Victoria Beckham nu doar sa mearga pe asemenea tocuri zilnic, dar sa si mai care un bebelus in timpul asta, ma depaseste total.


Aici faceam calculul estimativ a cat m-ar costa daca imi pierd echilibrul si, in cadere, sfasai rochia si rup un toc. Sa spunem doar ca pana in 2012 as fi practicat abstinenta, atat de la mancare, cat si de la plata chiriei si a utlitatilor.


Am incheiat in forta, demonstrandu-i Andreei nu doar ca pot sa-mi tin echilibrul pe uneltele diavolului, ci c-o pot face si dintr-o pozitie cu gradul 9 de dificultate pe scara modelelor Victoria's Secret


Si aceasta, dragii mei nepoti, este povestea despre cum o ardea bunica voastra si prietena ei, Andreea, in tinerete la sedintele foto (a caror protagoniste nu erau). Si nu, n-o sa va port pica daca decideti sa va negati originile intr-o buna zi. :-)))

4 comentarii:

Oana spunea...

Girls just wanna have fun sometimes, nu? Faine poze!

Ina spunea...

@Oana: Ai surprins perfect spiritul debandadei noastre. :) Cat despre poze, cele in care apare Andreea sunt opera mea, iar cele cu mine sunt rezultatul ochiului ei artistic. :))

Andreea spunea...

awwwww. natura mea solara e incantata de povestirea ta!

Ina spunea...

Cam tarziu, cam tarziu. :P :))