duminică, 16 octombrie 2011

Inozza (guest post by Chris)

Inozza suna alb si am citit si eu la inceput, ca toata lumea, Inotza.

Am inceput sa citesc blogul cand erai la Varsovia si am citit ultimul post acum juma de ora. Intre cele doua momente au trecut cinci ani.

Intre timp m-am mutat cu Ina in apartament si am reusit sa vad cum se nasc povestile marca Inozza.

Sunt fericita ca te cunosc si ca suntem prietene, sunt mandra de ce a devenit Inozza in acesti 5 ani si iti doresc sa te bucuri inca mult timp de blogul tau si de prietenii pe care ti i-ai facut prin intermediul lui!

Cu drag,

Chris

*

Chris scrie de vreo 4 ani cele mai frumoase povesti pe blogul ei, sub psuedonimul ChriSmilla (cei care au citit "Cum simte domnisoara Smilla zapada" o vor intelege mai bine). De 1 an am privilegiul sa fiu colega ei de apartament si prietena ei and I'm loving every minute of it. :-)

Niciun comentariu: