luni, 19 decembrie 2011

Primul meu Targ de Craciun


Update: Borcanele cu Spiritul Craciunului s-au epuizat in primele 10 minute de la startul Targului! Victorieeee! :D

Probabil nu e tocmai titlul pe care va asteptati sa-l cititi dupa ultimul post. :-) Nu e tocmai titlul pe care ma asteptam sa-l scriu, recunosc, dar se pare ca Spiritul Craciunului are o modalitate de a ajunge si la cei mai uraciosi Grinchi.

Iata, asadar, ca sunt expozant la Targul de Craciun Pro, care va avea loc astazi la pranz. Cum am ajuns aici? Simplu. In timpul discutiilor despre acest targ, am spus in gluma ca as vinde, ca expozant, borcane goale, pe a caror etichete sa scrie "Spiritul Craciunului". Eu, una, recunosc ca as fi cumparat vreo 10, numai sa se lipeasca si de mine respectivul spirit. 

Si, pana sa ma dumiresc, mai in gluma mai in serios, am fost inscrisa pe lista de participanti. E primul astfel de targ organizat pentru angajatii Pro si fiecare dintre noi trebuie sa aduca ceva home/handmade. Pentru ca banii obtinuti vor fi donati pentru copilasii orfani din Valea Screzii, am renuntat la ideea borcanelor goale, m-am mobilizat incepand de vineri, si iata ce a iesit:

Etichete facute de manutele mele, in Picnik, bineinteles :-)  







Borcane cu turta dulce de casa, cele mai adorabile mini-clementine ever, betisoare de scortisoara, crengute de brad si ravase de la Confucius citire. Nu pot sa va spun exact ce cauta ravasele acolo, dar am zis ca nimanui nu-i poate strica un citat inspirational. :-)))

Iata si rezultatul final: 



Am facut 5 borcane pentru targ. Sper ca in noianul de placinte, sarmale si salate de boef cineva sa le vrea si pe ele. Revin pe seara sa va spun cum m-am descurcat. ;-)

10 comentarii:

Simona spunea...

Simpatică ideea ta. Cred că mulţi am avea nevoie de un bărcănaş de-al tău ...

Cristina spunea...

So good you are finally back :)
Putem licita aici pentru un borcan?

Ligia spunea...

stiam eu ca zace un artist handmade in tine :) arata super bine :D

Ina spunea...

@Simona: Me included. Multumesc! :)

@Cristina: Din pacate nu, tocmai le-am vandut pe toate. :D

@Lig: Mersiiiiii! :*

Anonim spunea...

tocmai intrasem chitita sa ma iau de tine ca nu mai scrii nimic. dupa postul "anul asta nu", credeam ca nu mai scrii nimic pana la anul :)). bine ca ti-ai revenit!

amaranda spunea...

tocmai intrasem chitita sa ma iau de tine ca nu mai scrii nimic. dupa postul "anul asta nu", credeam ca nu mai scrii nimic pana la anul :)). bine ca ti-ai revenit!

Andreea spunea...

tareeeeeee!

unfurdo spunea...

acreee

Clau spunea...

Inaaa, inventiva ca de obicei! Pup! :-)

Ina spunea...

@amaranda: Mersiii! :)

@Clau Hehe, reactionez surpinzator de bine la stres. :)) :*