miercuri, 20 iunie 2012

The Graduate

Weekendul trecut am strabatut 852 de km si am petrecut 18 ore dintr-un total de 48 intr-un vagon de tren. Toate astea ca sa-l vad pe fratele meu devenind inginer. Si a meritat fiecare minut.

In filmuletul de mai jos suntem tot clanul, la Cluj, imortalizand fericitul eveniment fara sa stim ca cineva ne filmeaza. Stiu ca va veni o zi cand o sa ma uit la imaginile astea si o sa bocesc de o sa-mi sara camasa, dar deocamdata nu pot decat sa zambesc larg.

Sunt tare mandra de tine, frate mai mic.


3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Doina spunea...

Felicitari si eu am festivitatea in weekendul asta, sigur o sa fie emotionant mai ales ca am avut o grupa unita

Anca spunea...

Mi-e dor de tine, Ina... as vrea sa reincepi sa scrii...