vineri, 28 septembrie 2007

Inozza, degustatoarea

Am aflat acum cateva ore ca maine dimineata plec la mare. Ce pot sa spun, am un serviciu foarte solicitant! Probabil nu ma invidiati, pentru ca, ce-i drept, m-am trezit si eu sa plec acum, in extra-sezon. Dar nu ma duc la cules de scoici (din pacate!). Scopul plecarii mele la mare este vizitarea podgoriilor Murfatlar, intr-un voiaj de presa. Pe lista activitatilor de maine, in afara unei mega-petreceri seara, se afla si degustarea noilor sortimente de vin. Asadar, ganditi-va ca in timp ce voi lucrati de zor, in birourile voastre aglomerate si ocupate, eu voi sorbi cu multa satisfactie licoarea bahica produsa de viile de la Murfatlar in acest an. Daca o sa-mi mai aduc aminte ce am facut si raspoimaine, va povestesc si voua. Daca nu, let your imagination run wild ! ;)

14 comentarii:

Anonim spunea...

excursie si bautura pe banii firmei. life is good for you.

Anonim spunea...

Ai grija, neaparat dupa "degustarea" aia, o aspirina da? ;)

Anonim spunea...

ina,

esti faimoasa:)
vezi numarul din elle pe octombrie.

Ina spunea...

licuriciu,

de fapt pe banii Murfatlarului :D

carcotasu,

am luat :D doua.

ivona,

mersi pentru tip. am mers, l-am cumparat, am citit, o sa scriu un post foarte curand.

Anonim spunea...

hai, lasa rautacismele din Elle si povesteste-ne despre degustare :)

stii ca te-am visat?

erai vecina cu mine pe palier si, plina de emotie, sunam la usa ta sa te invit pe la mine ;)) si fiindca nu prea stiam ce sa-ti spun (so you are a star! deja si-n vis ma intimidezi :pp) te-am intrebat cum a fost la degustarea de vinuri ;))

Ina spunea...

smilla,

doar stii bine ca tu of all people nu ai nevoie de pretexte sa-mi bati la usa :)

Anonim spunea...

hihi, that's very nice of u :)
sa stii ca mi-am mai amintit ceva: in vis aparea si Minny!

Ina spunea...

smilla,

tu te folosesti de mine sa ajungi la Minny? :P

Anonim spunea...

lol!

da, daca Minny arata asa :p

http://blog.360.yahoo.com/blog-kBaQHTcydLVics4keBXn?p=14

Ina spunea...

oho, he's much cuter :D

Anonim spunea...

am fost si eu la murfatlar. tu cine erai? eu eram singurul cu barba de acolo... :)

Ina spunea...

eu eram fata care te-a confundat tot timpul cu altcineva, desi numele tau mi-era singurul cunoscut :)

Anonim spunea...

ha, ha, nu stiu de ce, dar am banuit ca tu esti. am vazut ca nu ti-ai notat impresiile post-bahice. eu am scris pe blog ceva lapidar. nici nu prea am avut ce. oare cum s-o fi terminat filmul ala cu monstri?

Ina spunea...

gosh, sunt chiar atat de hoplessly evidenta in stangaciile mele? :)) despre murfatlar o sa scriu ceva, nu de alta, dar am promis. cat despre filmul cu monstri, eu am coborat la aviatorilor, asa ca am prins si gloriosul final :D il dau la schimb pentru un link catre blogul tau ;)