vineri, 23 aprilie 2010

Cards of Joy


„Ai in mana singurul card din lume cu care nu poti cumpara nimic, dar poti oferi orice. Daca nu ne crezi, nu-ti ramane decat sa-l incerci! :-)”

Asta am scris pe Cards of Joy, incercand sa rezum cat mai bine ideea acestei campanii de la Heidi. Desi Heidi este clientul agentiei pentru care lucrez, faptul ca va povestesc despre aceasta campanie nu face parte din sarcinile mele de serviciu pentru azi. :) Va povestesc despre Cards of Joy pentru ca e un proiect frumos in care cred.

Despre ce este vorba? Esti incurajat sa faci o fapta buna, pe care sa o povestesti pe site-ul Cards of Joy. Vei primi un cod unic, pe care il poti transmite daca vrei prietenilor tai, pentru a face impreuna un lant de fapte bune. La fiecare 250 de fapte bune inregistrate, Heidi trimite un copil talentat, dar sarac, intr-o tabara de aventura si creatie.

Sunt 10 copilasi alesi de Salvati Copiii pentru a pleca in tabara, toti frumosi, cuminti si foarte talentati, dar care au crescut in conditii pe care unii dintre noi si le pot doar imagina. Mai mult decat un prilej de joaca, tabara asta ii poate invata ca oamenilor le pasa. Si ca, indiferent cat de greu le-a fost pana acum, au motive sa creada intr-un viitor mai frumos.

Stiu ca nu am voie sa am favoriti, dar nu ma pot abtine. :) Mi-s tare dragi Maru (Mihai Iulian Moldoveanu), un baietel poate prea serios pentru varsta lui, caruia abia la 10 ani i s-a implinit visul de a merge la scoala si Mihaela Barbulescu, o fetitia care vine dintr-un mediu abuziv, motiv pentru care, desi e foarte talentata, e foarte retrasa si tacuta. Sunt numai un zambet cand imi imaginez cat de fericiti vor fi in tabara de aventura pe care le-o pregatesc cei de la Adventure Camps. :D

Pana in momentul in care scriu acest post, s-au adunat abia 96 de fapte bune. Dar sunt convinsa ca odata ce v-am povestit si voua despre campanie, lucrurile se vor schimba. :)  Pentru mai multe detalii despre campanie, click aici.

Daca vreti motivatii suplimentare, in fiecare saptamana cea mai votata fapta buna primeste 20 de tablete de ciocolata, iar cel/cea care primeste cele mai multe voturi pana la sfarsitul campaniei (16 iunie, that is) e cadorisit cu...well, a dream come true pentru mine, 50 de kilograme de ciocolata! :))

Pentru mine, Cards of Joy e mai mult un pretext. :) Nu stiu altii cum sunt, dar mie mi s-a intamplat de multe ori sa vreau sa fac o fapta buna, dar sa ma opreasca un sentiment bizar de jena fata de reactia celuilalt. Ei bine, acum am scuza perfecta.

Haideti sa facem sa fie bine! :) 

3 comentarii:

Photography Lady spunea...

Salut Ina!
Am scris si eu pe Cards of Joy.
:)

Ina spunea...

Hei, Stefania!

Foarte draguta fapta ta buna! Si adorabila imaginea cu SpongeBob! Am si votat-o deja. :)

Acum mi-e mie jena ca I don't practice what I preach. O sa postez si eu o fapta buna cat de curand. :D

Stefanela spunea...

Merci pentru vot, Ina!
Da, sa scriem toti(si sa si le practicam)fapte bune, ca sa plece cati mai multi copii in tabara!