miercuri, 10 noiembrie 2010

Castigatorii concursului "Medalia de onoare"

Cu o intarziere de o ora (pentru care imi cer scuze), va anunt ca cele doua bilete duble pentru avanpremiera filmului "Medalia de onoare" merg catre Ioana si Miky. Felicitari, fetelor si ne vedem deseara!  ;-) In cateva minute va trimit si invitatiile pe mail.

Vreau sa va multumesc tuturor si sa va spun ca am ras cu pofta la toate comentariile. Si, pentru ca mi-a placut foarte mult reactia voastra la micul concurs, promit sa mai facem si, ori de cate ori pot, sa va trimit sa vedeti/ascultati lucruri frumoase. :-)

De altfel am vrut sa mai organizez un mini-concurs cu invitatii la Jazz in the City, dar am gasit o prietena care e mare fan Damian Draghici si i le-am dat ei. Don't be sad, though, there's always a next time. ;-)

2 comentarii:

Mihai spunea...

asa credeam si eu cand a fost George Michael la Bucuresti... :-<

Ina spunea...

:))))) Avand in vedere ca acum vine Roxette, eu zic ca totul e posibil.