duminică, 13 februarie 2011

New place in town: Atelier mecanic

Mi-am petrecut sambata dimineata in Atelier Mecanic, un bar deschis saptamana trecuta in Centrul Vechi (str. Covaci, nr. 12). L-am ales ca locatie pentru shooting-ul de la Debut, dar am de gand sa ma intorc pentru ca mi-a dat un sentiment de cozyness foarte misto. 

Atelierul este un local atipic pentru Bucuresti, genul de concept bar, unde piesele de mobilier si decoratiunile sunt piese aduse din uzine (mesele au in loc de picior masini industriale de cusut sau bucati de strung etc.), iar pe pereti atarna afise vechi si reguli de protectia muncii. 

Un mare plus pentru 

- scrumierele facute din rulmenti
- muzica jazzy si relaxanta
- semnul de la toaleta, care te avertizeaza "In timpul lucrului verifica functionarea ventilatiei" :-)))


- barmanul foarte prietenos


N-aveti cum sa-l ratati datorita siglei care, respectand specificul localului, e facuta din chei franceze, menghine si alte instrumente mecanice pe care ar trebui sa le caut in dex ca sa vi le spun. :-)  


Ne vedem la strung! ;-)

Niciun comentariu: