duminică, 16 octombrie 2011

La multi ani! (guest post by Iulia)

Buna, Ina!

Ma bucur sa iti scriu, mai ales acum, la ceas aniversar :D

In primul rand, trebuie sa iti cer scuze ca sunt oarecum intarziata, insa laptopul meu a avut probleme "de sanatate", apoi conexiunea la internet a fost groaznica...

La multi ani de Inozza, la multi ani tie! Relatia mea cu Inozza este veche...prima data cand am ajuns pe blog, am facut-o din intamplare, in 2008. Si de atunci nu am mai plecat, desi poate nu mi-am mai facut simtita prezenta in ultimul timp. Ce am gasit la Inozza? Cu ce sa incep?!

Imi place mult pentru ca imi aduce zambetul pe buze de fiecare data, pt ca mereu cand ma macina ceva gasesc un raspuns printre randuri, pentru ca m-ai invatat - fara sa iti dai seama - ca mereu, in toate lucrurile, e ceva bun. Au fost momente in viata mea cand primul lucru accesat intr-o zi era blogul tau. Am fost trista in momentele cand ai scris mai putin, am fost si fericita cu fiecare lucru bun care ti se intampla si pe care ni-l impartaseai...

Daca ar fi sa te compar cu altceva din viata mea care m-a motivat atat, nu as putea. Practic nu ai un egal in sensul asta.

In final, pot spune ca, dupa tot timpul asta, vad in Inozza un refugiu, iar in Ina o prietena in fata careia as putea sa imi deschid sufletul oricand.

La multi, multi ani!

>:D<

Iulia

*

Iulia nu are blog, dar este una dintre cele mai vechi si mai dragi cititoare ale mele. :-)

Niciun comentariu: