duminică, 16 octombrie 2011

Niciodata nu am fost buna la introduceri (guest post by Dorina)

Desi nu am intalnit-o niciodata, stiu perfect cum arata si as putea sa o recunosc oricand pe strada daca o vad. Desi nu am vorbit cu ea niciodata, imi imaginez cum suna vocea ei. Desi nu suntem prietene, stiu o groaza de lucruri despre ea, de la copilaria si familia ei si pana la gusturile vestimentare, preferinte culinare, cartile si citatele favorite.

Am reusit sa o cunosc pe Ina prin intermediul blogului inozza cum poate nu as fi cunoscut-o daca as fi fost colega ei de facultate sau de serviciu. Pentru ca acest blog e o particica din sufletul ei, un spatiu unde isi expune cele mai ascunse trairi si le imparte cu cititorii ei.

Eu, una, de cand i-am descoperit blogul, nu am putut sa mai renunt la el, e ca un drog de care nu te poti satura, in sensul ca iti creaza dependenta, insa efectele sunt extraordinare. E imposibil sa citesti o postare a Inei si sa nu te inveselesti automat sau sa nu razi de unul singur cu gura pana la urechi sau, de ce nu, sa iti propui sa devii mai bun, sa incerci sa te schimbi si sa faci ceva diferit cu viata ta.

In afara de faptul ca e o fata vesela, pozitiva si cu o personalitate debordanta, Ina are „un condei aparte” si sunt sigura ca daca intr-o zi isi va propune sa scoata o carte, cu siguranta va deveni bestseller. Stie sa transforme si cea mai simpla intamplare intr-o aventura, stie sa se bucure de orice lucru marunt si, mai ales, reuseste sa transmita sentimente prin intermediul postarilor ei, sparge bariera comunicarii virtuale.

*****

Cum am descoperit-o pe Ina

Cautam ceva despre un internship in redactia revistei Tabu si am gasit in topul cautarilor un post al ei despre cum trebuie sa arate o scrisoare de intentie pentru cei care doresc sa se angajeze la revista. Mi-a placut materialul, era bine argumentat si corect scris si am zis sa mai citesc doua-trei postari de la un redactor cu experienta, sa vad cum e sa lucrezi la o publicatie glossy.

Incet-incet, din 2-3 postari am ajuns la 10 si nu mai puteam opri, asa ca am adaugat-o pe Ina in blogroll si am inceput sa o citesc cu drag in fiecare dimineata. Dar cum Ina nu scria zilnic si eu vroiam sa-mi iau portia de „multivitamine inozza” si de doua ori pe zi, m-am apucat sa citesc toate postarile din urma, de la perioada din Varsovia si pana in zilele noastre.

Apoi am primit si o invitatie la film de la ea, dar nu ne-am intalnit, din pacate, in sala de cinema.

De atunci o consider pe Ina o prietena, chiar daca virtuala, care imi da mereu sfaturi, ma face sa zambesc cand sunt trista si imi impartaseste mereu secretele ei.

*

Dorina e pasionata de cosmetice si de produse de ingrijire a pielii, carora le face review-uri nemiloase, dar corect, pe blogul ei, Another side of me. Este, daca vreti, un fel de beauty police. :-)

Niciun comentariu: