joi, 30 decembrie 2010

Cele mai bune 5 lucruri din 2010

Acesta este postul cu care imi iau ramas bun de la voi pe 2010. :-)

Dupa un 2008, care a fost cel mai greu an de pana acum si un 2009, in care am fost practic paralizata emotional (si din care nu-mi aduc aminte aproape nimic), 2010 a fost un an al dezmortirilor. In mod cert nu cel mai bun de pana acum, dar unul in care lucrurile au inceput sa se aseze si care sper sa reprezinte doar rampa de lansare pentru anii mai buni, care vor urma. ;-)

Iata care sunt, pe scurt, cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat in 2010:

1.    M-am indragostit. De doua ori. Si m-am dez-indragostit, tot de atatea ori. :-)
2.    Mi-am indeplinit un vis mai vechi si m-am angajat la Tabu. Unde fac ceea ce-mi place, inconjurata de oameni foarte misto.
3.    Am avut parte de momente minunate alaturi de prieteni vechi si dragi si mi-am facut prieteni noi, pe care ii simt la fel de aproape ca pe cei vechi. Yes, Diana, I'm talking about you. :P
4.    Am fost la concertul Muse pe Wembley Stadium, la Londra. Daca nu as avea o poza cu mine in tricoul turneului, cu o fata euforica, in mijlocul multimii, as crede ca am visat totul.
5.    Am invatat diferenta dintre giving up si letting go. Si le-am pus in practica pe amandoua. :-)

Pentru 2011 va doresc ceea ce imi doresc si mie: sa ne surprinda, in all the good ways. :-)

Pana atunci, petrecere frumoasa si sa ne recitim cu bine!

15 comentarii:

Irina :) spunea...

nu gaseam cuvintele potrivite pentru 2010-le meu... paralizia emotionala, that is... multumesc, din nou :)

Ina spunea...

Atunci iti doresc un 2011 in care sa te scuturi bine-bine si sa te dezmortesti, draga Irina. :)

Photography Lady spunea...

La Multi Ani si iti doresc un 2011 mai bun decat 2008 si 2009!

Ina spunea...

Multumesc din suflet, Stefania! Si tie la fel! >:D<

hidden admirer spunea...

An nou cu sanatate si multe bucurii!
Dar cred ca sarbatorile mai dureaza nu se termina chiar pe 1 ian. :)
Poate avem cu totii perioade de acumulare si apoi de adunat fructele. Either way: go girl! you are my favorite web-writer!

giolly spunea...

La multi ani!

Catalin Dobre spunea...

Te pup si La multi ani!
:)

Anonim spunea...

☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼◦ٕ◦☼
all the best wishes for the new year!
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Anonim spunea...

DIN EXPERIENTA UNEI

OCTOGENARE:



O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
Suficienti bani in contul ei ca sa se poata muta sau inchiria o locuinta, chiar daca ea nu vrea niciodata asta.....sau nu este nevoita sa faca asta


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
ceva pentru imbracat care sa fie perfect pentru servici sau pentru o intalnire cu cineva "visat" si care trebuie sa fie gata intr-o ora

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
o tinerete pe care sa o lase multumita in urma

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
un trecut suficient de "suculent", pe care il va putea povesti cind va fi batrina

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
un set de surubelnite, o masina de gaurit si un sutien negru de dantela....

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
o prietena/prieten care sa o faca intotdeauna sa rida.......si una care sa o lase sa plinga

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
o piesa de mobila buna care sa nu fi fost proprietatea nimanui din familia ei.

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
8 farfurii care sa se asorteze, pahare cu picior pentru vin si o reteta de mincare care ii va face pe musafiri sa se simta onorati

O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
sentimentul de control asupra destinului ei

O FEMEIE TREBUIE SA STIE
Cum sa "cada" in iubire fara sa se piarda.

FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Cum sa paraseasca un servici, sa intrerupa o dragoste si sa se confrunte cu o prietena, fara sa intrerupa prietenia.


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
cind poate sa insiste mai tare.......si cind trebuie sa plece.


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
ca nu poate schimba lungimea picioarelor, latimea soldurilor sau natura parintilor sai.





FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE


Ca, poate nu a fost perfecta copilaria ei, dar ca s-a

terminat...


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE

ce trebuie sa faca, sau sa nu faca, pentru a fi iubita mai

mult...



FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE

Cum sa traiasca singura......chiar daca ei nu-i place

asta...


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Pe cine sa creada, pe cine sa nu creada, si de ce ea

nu trebuie sa ia asta ca pe o ofensa personala.



FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE

Ce poate sau ce nu poate indeplini intr-o zi, intr-o

luna......si intr-un an.



Trimite mesajul mai departe…daca vrei…

Vei avea noroc in acest an si cine ti-a trimis mesajul iti doreste tot ce este mai bun

pentru tine, in viata.

"Viata trebuie traita asa
cum este, pentru ca ni s-a dat fara sa o cerem si ni se va lua
fara sa fim intrebati"

Ina spunea...

@Anonim: Minunat textul. Daca doamna asta octogenara exista :) si tu o cunosti, mi-ar placea sa-i iau un interviu.

Ina spunea...

Gata, am gasit autoarea. Se numeste Maya Angelou si este o foarte cunoscuta scriitoare si activista sociala. Coincidenta face ca am vazut-o chiar zilele trecute intr-un interviu la Martha Stewart. Oricum, frumoasa poezie. :)

Ina spunea...

Am revenit. :) Dupa sapaturi suplimentare, se pare ca textul nu-i apartine Mayei Angelou, ci unui editor Glamour, pe numele ei Pamela Redmond Satran. Oricum, tipa e flatata ca textul ei din '97 e atribuit dnei Angelou sau lui Hillary Clinton. Cred si eu. :)

zapacita spunea...

Mi-a placut mult articolul de la "letting go" :) La vremea aia i-am povestit si mamei despre el.

Un an minunat iti doresc!

Anonim spunea...

citind mi s-a parut ca te descrie, cel putin atat cat te cunosc de aici
dincolo de ce ne-ai lasat sa stim despre tine, as indrazni sa cred ca totusi nu posezi si ..un set de surubelnite :))
imi place cand iti place ce-mi place :)
good research, you have the ..dr. Watson nose ;)
with freckles, of course!

Ina spunea...

zapacita: Si tie la fel, draga mea! Si fie sa ne intalnim mai des. :)

Anonim: Ai fi surprins/a, dar toti prietenii mei stiu ca sunt moarta dupa surubelnite si ca imi doresc un set complet (eventual una singura, dar din aia smechera cu 20 de capete :D) de muuuulta vreme. :) A fost o vreme cand imi doream cu ardoare si o bormasina, dar asta a fost o pasiune trecatoare. La setul de surubelnite inca visez. :))